Vánoce s goudou

Před pár měsíci jste provozovali deset franchisových poboček. Kolik máte nyní?
Aktuálně funguje šestnáct franchisových prodejen, deset v České republice a šest na Slovensku. Do konce roku 2012 bychom rádi tento celkový počet zvýšili na osmnáct poboček.
Jaké máte plány pro příští rok?
Hlavní plánovanou metou na příští rok je vstup na další zahraniční trh. V této fázi ale nechci konkrétně specifikovat, o kterou zemi se jedná.
Dříve jste zmínil možný vstup do další země Evropské unie. To platí?
Ano. Odpověď souvisí již s Vaší předchozí otázkou. Připravujeme vstup do další země Evropské unie, nicméně v této fázi se jedná o obchodní tajemství.
Do jakých lokalit se Váš koncept hodí?
Nás koncept se hodí téměř do jakékoliv lokality, kde je dostatečná kupní síla. Především tedy do lokalit, kam chodí nakupovat lidé. Jedná se hlavně o supermarkety, obchodní centra, ale i městské zástavby, kde je sdruženo více obchodů.
Chystáte pro zákazníky nějaké novinky?
Neustále vymýšlíme novinky pro zákazníky. Mohu prozradit, že na Vánoce 2012 připravujeme delikátní Goudu s hřiby, která nám aktuálně dozrává ve skladech v Holandsku. Tuto Goudu si sami vyrábíme, a tak předpokládáme velice příznivou koncovou cenu. Tato houba je čistě koncipována pro český a slovenský trh. Chutí se bude blížit Goudě s černým lanýžem, ale bude významně levnější.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!