Příští rok až čtyři nové prodejny

V květnu jste otevřeli první franchisovou prodejnu. Kolik jich máte nyní?
Aktuálně jsme těsně před otevřením druhé franchisové prodejny. Ta bude stát v Brně. Zároveň s budoucími franchisanty intenzivně hledáme prostory pro dva další obchody. Jeden z nich by měl být v Praze, druhý v regionu Čech. Skutečnost, že naše prodejny jsou poměrně velké, průměrná prodejní plocha je aktuálně zhruba sto třicet metrů čtverečních, trvá hledání vhodných prostor vždy vcelku dlouho.
Jaké máte plány pro příští rok?
Příští rok bychom rádi přidali několik dalších prodejen, ale nechceme věci uspěchat. Snažíme se dobře vybrat partnery a věnovat jim potřebnou péči při rozjezdu podnikání. Ideální by byly tři až čtyři nové prodejny v roce 2013. Zároveň chceme vylepšit centrální distribuci.
Do jakých lokalit se Váš koncept hodí?
Míříme na krajská města a Prahu. Neuvažujeme zatím o menších městech, i když úspěch na malém městě závisí především na šikovnosti franchisanta. Co se lokality týče, naše prodejny díky své velikosti nabízí širší sortiment než ostatní farmářské prodejny, proto je pro nás podstatná možnost parkování a vysoká koncentrace nakupujících. Je nám dobře v blízkosti konvenčních supermarketů.
Občas se v médiích dočteme, že některé čerstvé a kvalitní potraviny od farmářů nejsou zase tak čerstvé a kvalitní. Jak s tímto problémem bojujete?
Tento problém u nás neřešíme. Mám za to, že se týká hlavně farmářských tržnic, které se potýkají s poklesem důvěry zákazníků v nabízené zboží. Je to důsledek snahy provozovatelů tržišť zaplnit stánky překupníky, aniž by si ověřili původ a kvalitu nabízeného zboží. Často tak na tržnicích narazíte na zboží, které není tím, zač je vydáváno. My si kvalitu a původ našeho zboží kontrolujeme sami a naši zákazníci nám důvěřují.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!