Byznys a zábava

A právě z tohoto důvodu hledá polská společnost Stageman v České republice franchisového partnera. Jeho úkolem bude na tuzemském trhu rozvíjet působení firmy, která se soustředí na organizování školení a eventů. Hlavně však rekrutuje a školí animátory, které si najímají hotely, aby zpestřily čas dovolených svým hostům. Podle CEO společnosti Stageman Jakuba Baczeka lze animaci volného času považovat za velmi perspektivní obor v oblasti cestovního ruchu.
Právě osoba Jakuba B. Baczeka je dle firmy základem jejího úspěchu. Před založením společnosti Stageman pracoval Baczek jako animátor v mnoha zemích, například ve Španělsku, Řecku nebo na Jamajce. Poté, co se vrátil zpět do Polska, zjistil, že podnikáním v oblasti animace volného času se v regionu střední a východní Evropy nikdo nezabývá. Napsal tedy knihu, která zaznamenala velký úspěch a zájem veřejnosti o služby firmy Stageman na sebe nenechal dlouho čekat. Ten byl zejména ze strany studentů, kteří chtěli získat certifikát animátora volného času.
„Naši franchisanti musí být aktivní lidé. Jejich práce bude zahrnovat cestování a školení, proto je třeba, aby byli flexibilní. Samozřejmostí jsou pak manažerské schopnosti, díky nimž budou schopni řídit nejen lidi, ale i nové projekty,“ doplňuje Jakub Baczek.
Mezi klienty konceptu Stageman patří společnosti Neckermann, Play, Walt Disney, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook. Firma spolupracovala také se španělskou vládou a Unií evropských fotbalových svazů UEFA. V současné době poskytuje služby hotelům v zahraničí, které jim pomohou získat konkurenční výhody.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.