Byznys a zábava

A právě z tohoto důvodu hledá polská společnost Stageman v České republice franchisového partnera. Jeho úkolem bude na tuzemském trhu rozvíjet působení firmy, která se soustředí na organizování školení a eventů. Hlavně však rekrutuje a školí animátory, které si najímají hotely, aby zpestřily čas dovolených svým hostům. Podle CEO společnosti Stageman Jakuba Baczeka lze animaci volného času považovat za velmi perspektivní obor v oblasti cestovního ruchu.
Právě osoba Jakuba B. Baczeka je dle firmy základem jejího úspěchu. Před založením společnosti Stageman pracoval Baczek jako animátor v mnoha zemích, například ve Španělsku, Řecku nebo na Jamajce. Poté, co se vrátil zpět do Polska, zjistil, že podnikáním v oblasti animace volného času se v regionu střední a východní Evropy nikdo nezabývá. Napsal tedy knihu, která zaznamenala velký úspěch a zájem veřejnosti o služby firmy Stageman na sebe nenechal dlouho čekat. Ten byl zejména ze strany studentů, kteří chtěli získat certifikát animátora volného času.
„Naši franchisanti musí být aktivní lidé. Jejich práce bude zahrnovat cestování a školení, proto je třeba, aby byli flexibilní. Samozřejmostí jsou pak manažerské schopnosti, díky nimž budou schopni řídit nejen lidi, ale i nové projekty,“ doplňuje Jakub Baczek.
Mezi klienty konceptu Stageman patří společnosti Neckermann, Play, Walt Disney, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook. Firma spolupracovala také se španělskou vládou a Unií evropských fotbalových svazů UEFA. V současné době poskytuje služby hotelům v zahraničí, které jim pomohou získat konkurenční výhody.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.