Byznys a zábava

A právě z tohoto důvodu hledá polská společnost Stageman v České republice franchisového partnera. Jeho úkolem bude na tuzemském trhu rozvíjet působení firmy, která se soustředí na organizování školení a eventů. Hlavně však rekrutuje a školí animátory, které si najímají hotely, aby zpestřily čas dovolených svým hostům. Podle CEO společnosti Stageman Jakuba Baczeka lze animaci volného času považovat za velmi perspektivní obor v oblasti cestovního ruchu.
Právě osoba Jakuba B. Baczeka je dle firmy základem jejího úspěchu. Před založením společnosti Stageman pracoval Baczek jako animátor v mnoha zemích, například ve Španělsku, Řecku nebo na Jamajce. Poté, co se vrátil zpět do Polska, zjistil, že podnikáním v oblasti animace volného času se v regionu střední a východní Evropy nikdo nezabývá. Napsal tedy knihu, která zaznamenala velký úspěch a zájem veřejnosti o služby firmy Stageman na sebe nenechal dlouho čekat. Ten byl zejména ze strany studentů, kteří chtěli získat certifikát animátora volného času.
„Naši franchisanti musí být aktivní lidé. Jejich práce bude zahrnovat cestování a školení, proto je třeba, aby byli flexibilní. Samozřejmostí jsou pak manažerské schopnosti, díky nimž budou schopni řídit nejen lidi, ale i nové projekty,“ doplňuje Jakub Baczek.
Mezi klienty konceptu Stageman patří společnosti Neckermann, Play, Walt Disney, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook. Firma spolupracovala také se španělskou vládou a Unií evropských fotbalových svazů UEFA. V současné době poskytuje služby hotelům v zahraničí, které jim pomohou získat konkurenční výhody.
PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.