Hlavně do krajských měst

Jaký byl rok 2012 pro společnost JOBVIZE Consulting a franchisový systém ProfiCV?
Hodnocení roku 2012 by bylo z mého pohledu zatím předčasné. V prosinci nás čeká opět účast na veletrhu proHRexpo a další příjemné akce s našimi zákazníky. Franchisový systém ProfiCV dostal v tomto roce přesný formát a s novými franchisanty se budeme snažit udržet tempo rozvoje i dále. Co považuji za nejvýznamnější v oblasti našeho franchisového modelu ProfiCV je, že máme perfektní produkty a díky propracovanému systému školení je nyní budou umět i naši franchisanti nabízet ve stále více firmách.
Kde vznikl nápad na založení pracovního portálu zaměřeného na videoživotopisy uchazečů o práci?
Nápady vznikají spontánně na základě nějaké zkušenosti. I v případě mého projektu videoprofilů tomu nebylo jinak. Absence komunikačních dovedností, nepravdivé životopisy kandidátů o práci. Časová náročnost výběrových řízení spolu s poměrně malou možností přípravy na kandidáta, mě zcela odradili od dlouho zažitých postupů vyhledávání nových zaměstnanců. Nicméně, cesta k současnému aplikovanému modelu ProfiCV nebyla zas tak jednoduchá, jak by se mohlo zdát. Stojí za ní stovky hodin analýz, týmové práce a samotného testování mezi firemními personalisty i uchazeči.
Dalo by se říci, že služba, jakou poskytuje síť ProfiCV, je na českém trhu novinkou. Jaký zájem vzbudil tento koncept mezi zájemci o franchisovou licenci?
Ve své době začátku, jistě novinkou byla. Ale jak jsem již říkal, ušli jsme kus cesty a odvedli nemálo práce. Především se nám povedlo dostat videoprofily mezi uchazeče a do firemního recruitmentu.
Jakým způsobem své franchisanty hledáte?
Snažíme se být vidět, fundovaně informovat o tom, co děláme. Pokud jde o cílené vyhledávání franchisantů, využíváme doporučení a náš školící program.
Máte již v současné době stanoveny plány, jichž byste chtěli v rámci rozšiřování poboček ProfiCV, v roce 2013 dosáhnout? Můžete nám některé z nich prozradit?
Ano, každý franchisant má nastavené cíle pro rok 2013. V příštím roce dáme maximální podporu našim franchisantům k obsazení stěžejních regionů a jejich růstu.
Na jaké lokality kanceláře ProfiCV cílí?
Lokality s větší migrací lidí z řad uchazečů o práci a studentů. Prostředí živých firem. Územně především krajská města.
Za výhody pracovního pohovoru bývá považováno právě ono osobní setkání, které v případě využití služeb konceptu ProfiCV odpadají. Jak na tento fakt reagovaly společnosti, když jste jim služby portálu prezentovali, a tím i nabízeli?
Tuto otázku bych rád poupravil. My neříkáme, že na základě videoprofilu má firma někoho rovnou přijmout. ProfiCV je nástroj, který dokáže dostatečně a hlavně objektivně nahradit první i druhé kolo výběrového řízení. Personalista si na základě videoprofilu zve k pohovoru jen ty, kteří ho opravdu zajímají. Z prvních dvou kol videovizitky se na ně má možnost lépe připravit a díky úspoře času jim i věnovat dostatečný prostor pro přímou osobní prezentaci. Zároveň ve velkých firmách tím odbouráváme komunikační šum mezi HR a jednotlivými divizemi. K přímým nadřízeným potenciálního zaměstnance se dostává zcela objektivní obraz uchazeče a to doslova. A to už dává smysl.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.