Raketový růst

Společné výnosy z provizí skupiny INSIA a jejího strategického partnera, společnosti Marsh, v minulém roce v České republice přesáhly podle předběžných údajů 700 milionů Kč. INSII se podařilo v samotném 4. čtvrtletí dosáhnout 57% růstu příjmů z provizí a objemu produkce. Firma také loni zaznamenala opětovný růst členů, který překročil hranici 1300 aktivních partnerů. Podařilo se jí také otevřít pobočky v Itálii, Polsku a Maďarsku.
Ačkoli jsme stále svědky stagnace trhu, předběžné výsledky podle předsedy představenstva INSIA Petra Marka ukazují, že firma má zvolenou správnou strategii. „Růst, kterého INSIA dosáhla i přes stagnaci trhu v uplynulém roce, nadále potvrzuje správnost naší vize ideálního a svobodného podnikatelského prostředí, které zajišťujeme všem členům sítě,“ říká Marek.
INSIA zároveň koncem roku získala 100 % podílu v IT firmě Kyberie, jejíž tým vyvíjí již od roku 2000 on-line software pro práci makléřů YETI, a stala se tak jedinečným technologickým centrem mezinárodní sítě makléřů. Právě tento systém je páteří sítě INSIA a má podle vyjádření společnosti významný podíl na jejím úspěchu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.