Klikni na zákazníka

Společnost ReachLocal Inc. se rozhodla rozšířit své působení do regionu střední a východní Evropy prostřednictvím franchisové licence. Česko se stalo třetí ze zemí CEE, kde se ReachLocal rozhodl zaujmout svými produkty. Působí zde zatím dva týmy, které nabízejí marketingové služby. A to v Praze a Brně. První zemí ze středoevropského regionu, kam ReachLocal expandoval, bylo Slovensko, dále následovalo Polsko.
Hlavním zaměřením firmy ReachLocal je online marketing pro oblast malých a středních firem. „Produkt reklamy ve vyhledávání (ReachSearch) poskytuje firmám reálnou obchodní hodnotu, ne pouze kliky," říká marketingová koordinátorka ReachLocal Czech Republic Franchising Kateřina Sekulová s tím, že unikátnost platformy ReachLocal spočívá ve sledování akcí, které uživatel na webu vykonává a v automatickém přenastavení kampaní na základě dosažených obchodních výsledků.
V dubnu tohoto roku ReachLocal spustí prodeje online marketingu v Rusku. První kancelář bude otevřena v Moskvě a následovat bude dalších pět ruských měst. V současné době probíhají poslední přípravy na vstup na tento trh. V roce 2014 by mělo následovat Maďarsko.
PŘEČTI ČLÁNKY

Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.