Klikni na zákazníka

Společnost ReachLocal Inc. se rozhodla rozšířit své působení do regionu střední a východní Evropy prostřednictvím franchisové licence. Česko se stalo třetí ze zemí CEE, kde se ReachLocal rozhodl zaujmout svými produkty. Působí zde zatím dva týmy, které nabízejí marketingové služby. A to v Praze a Brně. První zemí ze středoevropského regionu, kam ReachLocal expandoval, bylo Slovensko, dále následovalo Polsko.
Hlavním zaměřením firmy ReachLocal je online marketing pro oblast malých a středních firem. „Produkt reklamy ve vyhledávání (ReachSearch) poskytuje firmám reálnou obchodní hodnotu, ne pouze kliky," říká marketingová koordinátorka ReachLocal Czech Republic Franchising Kateřina Sekulová s tím, že unikátnost platformy ReachLocal spočívá ve sledování akcí, které uživatel na webu vykonává a v automatickém přenastavení kampaní na základě dosažených obchodních výsledků.
V dubnu tohoto roku ReachLocal spustí prodeje online marketingu v Rusku. První kancelář bude otevřena v Moskvě a následovat bude dalších pět ruských měst. V současné době probíhají poslední přípravy na vstup na tento trh. V roce 2014 by mělo následovat Maďarsko.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.