Džusy z internetu

Společnost Nude Juice and Smoothie hledá vhodné franchisanty, aby mohla dále rozšiřovat koncept juice barů s názvem Nude Fresh & Juicy. Zájemcům o franchisu nabízí firma čtyři možnosti spolupráce. Podnikatel může získat franchisu na zcela nový juice bar, či si ji přidat ke stávajícímu provozu svého juice baru. Další variantou je zapojení se do systému internetového prodeje džusů přes e-shop. Poslední možnost představuje odkoupení stávajícího baru.
Na konci loňského roku představila společnost první specializovaný e-shop pod názvem drinkfresh.cz. Zákazníci si zde mohou vybírat fresh produkty Nude Fresh & Juicy doplněné o nabídku ovoce a zeleniny s možností doručení zdarma. Aktivně v současné době provozuje firma 3 juice bary Nude Fresh & Juicy v Praze. Jednu pobočku v Praze byla nucena zavřít kvůli špatnému rozvoji. „Byli jsme nuceni uzavřít problémovou lokalitu v centru Prahy, první lokalita Nude Fresh & Juicy v OC Atrium Flóra nebyla šťastně vybrána a tato skutečnost nám bohužel neumožnila rychlý rozvoj. Na vlastní kůži jsme si tak potvrdili, že správný výběr lokality je klíčem k úspěchu,“ vysvětluje jednatel společnosti Přemysl Hejda.
Tajemství receptur
Bary Nude Fresh & Juicy nabízí především čerstvé 100% ovocné a zeleninové džusy, ovocné koktejly tzv. Smoothies a ovocné saláty. Hlavní nabídku doplňují vody a energetické nápoje. „„Používáme výhradně vlastní receptury a snažíme se přizpůsobit co nejvíce chuti zákazníků. Všechny nápoje jsou připravovány přímo před zraky zákazníků,“ říká Přemysl Hejda s tím, že ovoce a zelenina jsou před zpracováním uchovávány v chlazeném stavu, což zaručí čerstvost a kvalitu nápojů.
Franchisant by si měl na licenci připravit 99 tisíc korun. Celková investice se pohybuje dle varianty franchisy, kterou si zájemce vybere. Pokud by si vybral franchisu na nový juice bar, náklady se pohybují mezi 1 až 1,5 miliony korun. Podíl vlastního kapitálu musí být 25 % z celkové výše investice. Provozovna by měla být o ploše 15 až 100 m2 v závislosti na výběru lokality.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!