Franchising se vyplácí

Franchisový systém společnosti Intersport je oboustranně úspěšný, proto prostřednictvím nových projektů v něm bude dále pokračovat. Pro tento rok jsou již dohody finalizovány, k dalším otevřeným projektům se však strategičtí partneři nadále hledají. Optimální místo pro franchisovou provozovnu vidí Intersport v regionálních městech kolem 60 tisíc obyvatel. V současné době provozuje Intersport v ČR 37 obchodů, z toho 13 franchisových, a 1 prodejnu systému Rent s půjčovnou.
Každá úspěšná mezinárodní firma touží po expanzi. Franchising ji k tomu poskytuje propracovaný systém, což byl i důvod, proč si Intersport tuto cestu rozvoje vybral. V tuzemsku bylo rozšiřování sítě zahájeno otevřením několika franchisových obchodů a následně převzetím prodejen českého řetězce se sportovním vybavením Drapa. Tyto převzaté obchody po celé republice byly postupně přestavěny na nejnovější Intersport koncept a jsou řízeny centrálně. Franchísové obchody a centrálně řízené pracují synergicky vedle sebe.
Pokud chce franchisant jít do provozování obchodu Intersport nebo půjčovny Intersport Rent, měl by jako u každého jiného podnikání mít základní kapitál. Počáteční kapitál se pohybuje v řádech několika milionů korun. Dále by se měl potenciální franchisant orientovat v maloobchodním trhu. Jelikož společnost nabízí v případě potřeby i projekt na klíč, nemusí být příliš zkušený. Plnohodnotná sortimentní nabídka z rakouského centrálního skladu všech prožitkových oblastí, umožní start každému zájemci.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem