Do expanze s novým kabátem

Společnost Oxalis v druhé polovině minulého roku rozjela rychlou expanzi. Od září otevřela 7 úplně nových poboček. Loni také upravila pravidla pro novou franchisu Oxalis a úspěšně se jí podle nich podařilo transformovat 4 franchisové prodejny. Firma nechce zatím předjímat a hodnotit, jak se pobočkám daří, ale věří, že se úspěch dostaví.
Oxalis chce v nastartované expanzi pokračovat. "Rozhodně bychom rádi více expandovali a zastavili se na čísle 20, co se franchisových jednotek týče. To je náš cíl. Jestli se podaří tento plán splnit v letošním roce, uvidíme," říká k rozvoji manažerka obchodní & franchisové sítě Oxalis Pavlína Křivánková s tím, že franchisový koncept by firma chtěla rozšířit i do dalších zemí. To je zatím ve fázi příprav.
Úprava nových pravidel přinesla zejména propagaci značky Oxalis, pevné normy a zkvalitnění služeb pro franchisanty. Dalším přínosem podle společnosti bylo vymezení jasného rozdílu mezi péčí o franchisanty a ostatní zákazníky. Zájem o franchisu zaznamenává Oxalis z řad franchisantů značný. Aby aktivněji vyhledávala další zájemce, bude se účastnit akcí Výstava franchisingu v Praze a Franchising meeting point v Brně.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!