Chleba s chutí reklamy

Výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, hledá v tuzemsku společnost BK Solutions, která se zaměřuje na reklamní sdělení na obaly na pečivo. Původem polská firma úspěšně působí i ve Velké Británii, na Ukrajině či Kypru a v současné době chce rozšířit franchisovou síť na střední Evropu, konkrétně na Česko a Slovensko.
BK Solutions přišla v Polsku s nápadem na umístění reklamy na obaly na chleba v roce 2011. V současné době je na polském trhu 85 franchisantů, kteří působí ve 305 městech. Rozšířit koncept za hranice už byla jen otázka času. „Důležitým bodem ve vývoji společnosti bylo podepsání dohody s master-franchisantem na Ukrajině. Tím jsme získali osobu, která byla schopná realizovat rozšíření konceptu, protože rozlišuje znalosti místního trhu. Podobný přístup bude fungovat i ve Velké Británii, Irsku i na Kypru,“ říká obchodní ředitelka BK Solutions Sylvia Sierka s tím, že v současné době hledá společnost osobu, která by koncept rozšířila i u nás a na Slovensku. Spolupráce bude fungovat na stejném principu jako u zahraničních partnerů.
Potenciálnímu master-franchisantovi BK Solution nabízí podnikání pod vlastním jménem a na vlastní účet franchisanta, zisk z poplatků z licencí jednotlivých franchisantů. Výhradní zástupce bude mít možnost dohledu nad svými vlastními franchisanty. Potřebná počáteční licence je 20 tisíc zlotých (asi 125 tisíc Kč). Dalšími povinnostmi pro franchisanta jsou, aby disponoval kancelářským prostorem o 20 m2 a všestranně podporoval své franchisanty, kteří aktivně pracují v síti.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.