Chleba s chutí reklamy

Výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, hledá v tuzemsku společnost BK Solutions, která se zaměřuje na reklamní sdělení na obaly na pečivo. Původem polská firma úspěšně působí i ve Velké Británii, na Ukrajině či Kypru a v současné době chce rozšířit franchisovou síť na střední Evropu, konkrétně na Česko a Slovensko.
BK Solutions přišla v Polsku s nápadem na umístění reklamy na obaly na chleba v roce 2011. V současné době je na polském trhu 85 franchisantů, kteří působí ve 305 městech. Rozšířit koncept za hranice už byla jen otázka času. „Důležitým bodem ve vývoji společnosti bylo podepsání dohody s master-franchisantem na Ukrajině. Tím jsme získali osobu, která byla schopná realizovat rozšíření konceptu, protože rozlišuje znalosti místního trhu. Podobný přístup bude fungovat i ve Velké Británii, Irsku i na Kypru,“ říká obchodní ředitelka BK Solutions Sylvia Sierka s tím, že v současné době hledá společnost osobu, která by koncept rozšířila i u nás a na Slovensku. Spolupráce bude fungovat na stejném principu jako u zahraničních partnerů.
Potenciálnímu master-franchisantovi BK Solution nabízí podnikání pod vlastním jménem a na vlastní účet franchisanta, zisk z poplatků z licencí jednotlivých franchisantů. Výhradní zástupce bude mít možnost dohledu nad svými vlastními franchisanty. Potřebná počáteční licence je 20 tisíc zlotých (asi 125 tisíc Kč). Dalšími povinnostmi pro franchisanta jsou, aby disponoval kancelářským prostorem o 20 m2 a všestranně podporoval své franchisanty, kteří aktivně pracují v síti.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.