Změna je život

Tou hlavní změnou byl projekt celoevropského rebrandingu všech lékáren společnosti na BENU lékárny. Díky tomu tak v současnosti síť pod tímto brandem provozuje 750 lékáren v sedmi zemích světa. Podle franchisové manažerky sítě Martiny Pavlíčkové tak došlo ke zatraktivnění konceptu pro jeho partnery a zároveň i dodavatele.
Na tuzemském trhu chtějí BENU lékárny i nadále rozšiřovat svou pobočkovou síť. „Naším cílem je nabídnout našim partnerům další benefity, které jim pomohou v udržení se na stále více konkurenčním trhu,“ doplňuje Pavlíčková s tím, že na nezájem z řad potenciálních franchisantů si firma nemůže stěžovat. Ti se rekrutují jak z řad stávajících provozovatelů lékáren, tak i podnikatelů, kteří do oblasti lékárnictví vstupují vzhledem k její atraktivitě.
Ačkoli je farmaceutický trh pro podnikatele velmi zajímavý, nevyhnou se mu ani komplikace související s legislativou či plány ministerstva zdravotnictví. Jedním z nich je i snaha posílit počet lékáren v menších městech, kde jsou lékárny většinou ztrátové. „Tomuto kroku příliš nerozumíme, pokud jsou lékárny v malých městech ztrátové, očividně je zákazníci nevyhledávají,“ poznamenává Pavlíčková s tím, že ke ztrátovosti lékáren navíc velmi často vede jejich obchodní politika, založená na nevybírání regulačního poplatku, resp. jeho kompenzací slevou.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.