Světlá budoucnost

Rozhodli jste se vstoupit do ČR a rozvíjet se pomocí franchisingu. Máte nějaké potenciální zájemce, či už jste franchisanty našli?
Zatím se nám podařilo najít koordinátory a trenéry k našim animačním programům. V tuto chvíli jsme připraveni na 100 % plně otevřít franchisingový systém v České republice. Partner, který se rozhodne s námi spolupracovat, přijde do zajeté firmy a může začít vydělávat peníze od prvního měsíce spolupráce s firmou Stageman. Měli jsme pár zájemců o naši licenci, ale žádný z nich nesplnil požadavky, které jsou pro nás velmi důležité.
Proč jste se rozhodli podnikat zrovna v oblasti animace volného času?
Dělat byznys v oblasti animace volného času jsme se rozhodli kvůli tomu, že je to něco nového a na trhu animátorů zatím neexistuje tak velká konkurence. Také si myslím, že do budoucna má toto podnikání velký potenciál k rozvoji. Každý rok je zde více a více animátorů a my vidíme, že tato činnost je velmi úspěšná u hotelů po celém světě.
Jak se daří Vašim společnostem na Slovensku a v Polsku? Kolik studií zde máte?
Společnost Stageman je v Polsku a na Slovensku velmi prosperující. Naše příjmy zde rostou každým rokem. Tento rok vstoupíme do další země v Evropě, což pomůže našemu konceptu, aby byl ještě silnější.
Jaký je zájem o Váš franchisový koncept?
Musím říct, že zájem tu je. Samozřejmě ne každý kandidát rozumí animaci volného času podle našich představ. Někteří si myslí, že je to podobné jako dělat cattering nebo vytvářet společenské akce. Je zde také mnoho otázek o kulturních animacích. Jenže my ve Stageman děláme úplně odlišné věci. Soustředíme se na volno-časové animace v zámořských hotelích, především ve Španělsku, Řecku, Egyptě, Tunisku, Turecku či na Kypru.
Co plánujete pro letošní rok?
Letos otevíráme nová studia v další zemi v Evropě, jak už jsem hovořil. Zatím nechci zemi specifikovat, brzy zveřejníme více informací na našich webových stránkách a naší stránce na Facebooku.
Jak byste popsal trh, na kterém působíte?
Trh animátorů je široký a je zde stále prostor pro nové subjekty. My dodáváme naše služby pro největší hotely a hotelové řetězce. V současné době je o naše služby větší zájem než před 5 lety. Myslím, že to predikuje velmi dobrou budoucnost pro firmu Stageman v Evropě.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.