Světlá budoucnost

Rozhodli jste se vstoupit do ČR a rozvíjet se pomocí franchisingu. Máte nějaké potenciální zájemce, či už jste franchisanty našli?
Zatím se nám podařilo najít koordinátory a trenéry k našim animačním programům. V tuto chvíli jsme připraveni na 100 % plně otevřít franchisingový systém v České republice. Partner, který se rozhodne s námi spolupracovat, přijde do zajeté firmy a může začít vydělávat peníze od prvního měsíce spolupráce s firmou Stageman. Měli jsme pár zájemců o naši licenci, ale žádný z nich nesplnil požadavky, které jsou pro nás velmi důležité.
Proč jste se rozhodli podnikat zrovna v oblasti animace volného času?
Dělat byznys v oblasti animace volného času jsme se rozhodli kvůli tomu, že je to něco nového a na trhu animátorů zatím neexistuje tak velká konkurence. Také si myslím, že do budoucna má toto podnikání velký potenciál k rozvoji. Každý rok je zde více a více animátorů a my vidíme, že tato činnost je velmi úspěšná u hotelů po celém světě.
Jak se daří Vašim společnostem na Slovensku a v Polsku? Kolik studií zde máte?
Společnost Stageman je v Polsku a na Slovensku velmi prosperující. Naše příjmy zde rostou každým rokem. Tento rok vstoupíme do další země v Evropě, což pomůže našemu konceptu, aby byl ještě silnější.
Jaký je zájem o Váš franchisový koncept?
Musím říct, že zájem tu je. Samozřejmě ne každý kandidát rozumí animaci volného času podle našich představ. Někteří si myslí, že je to podobné jako dělat cattering nebo vytvářet společenské akce. Je zde také mnoho otázek o kulturních animacích. Jenže my ve Stageman děláme úplně odlišné věci. Soustředíme se na volno-časové animace v zámořských hotelích, především ve Španělsku, Řecku, Egyptě, Tunisku, Turecku či na Kypru.
Co plánujete pro letošní rok?
Letos otevíráme nová studia v další zemi v Evropě, jak už jsem hovořil. Zatím nechci zemi specifikovat, brzy zveřejníme více informací na našich webových stránkách a naší stránce na Facebooku.
Jak byste popsal trh, na kterém působíte?
Trh animátorů je široký a je zde stále prostor pro nové subjekty. My dodáváme naše služby pro největší hotely a hotelové řetězce. V současné době je o naše služby větší zájem než před 5 lety. Myslím, že to predikuje velmi dobrou budoucnost pro firmu Stageman v Evropě.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.