Světlá budoucnost
Rozhodli jste se vstoupit do ČR a rozvíjet se pomocí franchisingu. Máte nějaké potenciální zájemce, či už jste franchisanty našli?
Zatím se nám podařilo najít koordinátory a trenéry k našim animačním programům. V tuto chvíli jsme připraveni na 100 % plně otevřít franchisingový systém v České republice. Partner, který se rozhodne s námi spolupracovat, přijde do zajeté firmy a může začít vydělávat peníze od prvního měsíce spolupráce s firmou Stageman. Měli jsme pár zájemců o naši licenci, ale žádný z nich nesplnil požadavky, které jsou pro nás velmi důležité.
Proč jste se rozhodli podnikat zrovna v oblasti animace volného času?
Dělat byznys v oblasti animace volného času jsme se rozhodli kvůli tomu, že je to něco nového a na trhu animátorů zatím neexistuje tak velká konkurence. Také si myslím, že do budoucna má toto podnikání velký potenciál k rozvoji. Každý rok je zde více a více animátorů a my vidíme, že tato činnost je velmi úspěšná u hotelů po celém světě.
Jak se daří Vašim společnostem na Slovensku a v Polsku? Kolik studií zde máte?
Společnost Stageman je v Polsku a na Slovensku velmi prosperující. Naše příjmy zde rostou každým rokem. Tento rok vstoupíme do další země v Evropě, což pomůže našemu konceptu, aby byl ještě silnější.
Jaký je zájem o Váš franchisový koncept?
Musím říct, že zájem tu je. Samozřejmě ne každý kandidát rozumí animaci volného času podle našich představ. Někteří si myslí, že je to podobné jako dělat cattering nebo vytvářet společenské akce. Je zde také mnoho otázek o kulturních animacích. Jenže my ve Stageman děláme úplně odlišné věci. Soustředíme se na volno-časové animace v zámořských hotelích, především ve Španělsku, Řecku, Egyptě, Tunisku, Turecku či na Kypru.
Co plánujete pro letošní rok?
Letos otevíráme nová studia v další zemi v Evropě, jak už jsem hovořil. Zatím nechci zemi specifikovat, brzy zveřejníme více informací na našich webových stránkách a naší stránce na Facebooku.
Jak byste popsal trh, na kterém působíte?
Trh animátorů je široký a je zde stále prostor pro nové subjekty. My dodáváme naše služby pro největší hotely a hotelové řetězce. V současné době je o naše služby větší zájem než před 5 lety. Myslím, že to predikuje velmi dobrou budoucnost pro firmu Stageman v Evropě.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?