Podnikání s tučňákem

Společnost Language Academy přichází s interaktivním franchisovým konceptem výuky angličtiny Pingu's English, který je určen pro děti ve věku 2 až 9 let. Hledá vhodné franchisové partnery, kteří by rozšířili výuková centra po celé České republice. Aktuálně provozuje franchisovou síť v počtu 5 provozoven v malých i velkých městech, konkrétně v Kladně, Praze, Ostravě, Rakovníku, Českém Těšíně a Horažďovicích.
Podle firmy je na trhu stále místo pro jazykové kurzy pro děti zábavnou formou. V konceptu Pingu's English je základním prvkem tučňák Pingu, který děti provází celým výukovým procesem, aby zvládly základní gramatiku. „Rádi bychom program Pingu's English rozšířili po celé republice a hravou výukou angličtiny zvýšili vzdělanost dětí v předškolním věku,“ komentuje plány Natálie Veselá z Language Academy. Do konce roku by chtěla firma zvýšit počet výukových center na 10.
Cena licence pro franchisanta se pohybuje okolo 250 tisíc korun v závislosti na lokalitě pro školu či výukové centrum. Potenciální franchisant by měl zajistit vhodný prostor pro výuku, u kterého franchisor pomůže s vybavením. Průběžný poplatek stojí kolem 5 tisíc korun za měsíc, ale záleží na počtu dětí. Cena pro nezávislého učitele, který by učil podle konceptu Pingu's English, stojí 15 tisíc korun plus royalities z ceny kurzu. Zájemce, který o franchisovou licenci žádá, by měl mít kladný vztah k dětem a vzdělání.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické