Licence k snídani

Netradiční způsob, jak se svým franchisovým systémem proniknout do Českých Budějovic, vymyslela společnost Business for Breakfast. Dne 14. května zde její vedení uspořádalo speciální networkingové úvodní setkání podnikatelského klubu BforB. Na něm byla oficiálně otevřena franchisová nabídka pro oblast jižních Čech. Tento rok se společnost také soustředí na vyhledávání vhodných franchisantů v Plzeňském, Pardubickém a Olomouckém kraji, kde už provozuje po 1 klubu.
Úspěšně začal podnikat Business for Breakfast také u našich východních sousedů, kde první franchisant otevřel 2 kluby v Nitře. „Díky úspěšnému startu našeho franchisanta v Nitře jsme otevřeli další franchisovou příležitost v Bratislavě, kde aktuálně hledáme vhodného obchodního partnera,“ přibližuje další plány ředitelka franchisové sítě Business for Breakfast Kamila Zárychtová s tím, že franchisant v Nitře plánuje otevřít v blízké době už třetí klub.
Osvěta je základ
Aby se franchisový koncept Business for Breakfast nadále úspěšně vyvíjel, je podle Kamily Zárychtové důležité neustále vzdělávat nejen členy BforB, ale také podnikatele, kteří hledají nové cesty, jak se dostat k zákazníkům. „V neposlední řadě by se nemělo zapomínat na studenty, kteří se do víru podnikatelského života teprve chystají,“ dodává Kamila Zárychtová. I proto se společnost účastní 29. května Dnů otevřených dveří franchisových konceptů, které pořádá Česká asociace franchisingu.
Před 3 lety, kdy Business for Breakfast vstoupil na česky trh, tu podobný koncept nefungoval. Za poslední dobu však firma zaznamenává zvětšující se konkurenci, kdy se otevírá více podnikatelských klubů na podobném principu. Tento trend hodnotí Kamila Zárychtová pozitivně, protože tam, kde se tvoří konkurence, je jen důkaz toho, že o podobné služby je na trhu zájem. Konkurence také posouvá společnost k tomu, aby nabízela ještě lepší a kvalitnější služby.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.