Malí obchodníci

Síť maloobchodů Můj obchod, kterou na bázi partnerské spolupráce provozuje společnost Makro Cash & Carry, už čítá 90 provozoven. Nejvíce poboček se nachází v Praze, Středočeském a Jihomoravském kraji. Projekt firma spustila před osmi měsíci. Společnost dodává nezávislým maloobchodníkům marketingovou podporu s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů zůstává nedotčeno.
Makru se systém Můj obchod vyplácí. Pobočky zaznamenávají pravidelný nárůst zákazníků i tržeb. „Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10 až 15 %, nárůst tržeb pak mezi 15 až 30 %,“ upřesňuje trade manažer zodpovědný za projekt Můj obchod Petr Soukup s tím, že pro úspěšné fungování celé sítě je nejdůležitějším aspektem vůle majitele obchodu přinášet neustále nové inovace. Pod hlavičkou Můj obchod by mělo být do konce roku 250 až 300 prodejen. Do budoucna Makro chystá pro partnery odměny za plnění cílů a jejich loajalitu.
Můj obchod si našel své místo i na Slovensku, kde funguje 100 poboček. Projekt funguje i v Polsku, kde Makro Cash & Carry vede rok a půl síť partnerských obchodů Odido. V chodu je zde už přes 1600 poboček, a to jen v posledních měsících jich vzniklo 950. Letos zde Makro plánuje stabilní růst. Společnost dále podobné prodejny se smíšeným zbožím provozuje i v Chorvatsku, Bulharsku, Rumunsku či Rusku.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!