Symbióza franchisy a jazyka

Společnost Orange Academy v současné době vyjednává s potenciálními zájemci o získání franchisové licence, s kterými navázala kontakty také na brněnském veletrhu Franchise Meeting Point. Orange Academy se zaměřuje na ekonomické a jazykové kurzy, v kterých přináší metodu Effective English, respektive Effektives Deutsch. Letos už otevřela další pobočku, a to ve Zlíně. Společnost působí především na jižní Moravě, ale nebrání se rozvoji i do dalších částí ČR.
Rozvoj jazykových škol pomocí franchisingu má podle ředitelky franchisového konceptu Orange Academy Venduly Klemešové na českém trhu velký potenciál. Proto se firma také účastnila veletrhu franchis v Brně. „Často se setkáváme s tvrzením, že trh je jazykovými školami zahlcen. Co se týče franchisového systému jazykových škol zabývajících se vzděláváním dospělých, ten v České republice v současnosti příliš rozvinut není,“ doplňuje Vendula Klemešová a dodává, že franchising přináší efektivní způsob rozvoje podnikání, který umožňuje nabídnout stejnou kvalitu služeb na všech pobočkách.
Sama Vendula Klemešová si všimla, že na trhu se jazykové školy neustále vyvíjí a učení standardními metodami už pro klienty není atraktivní. „Mnozí účastníci s námi sdíleli svou nespokojenost s výukou standardními metodami. Například naše metoda Effective English, respektive Effektives Deutsch pro ně byla vítanou novinkou,“ dodává Klemešová. S kvalitní metodou a společně s podnikáním na bázi franchisingu může podnikatel na trhu jazykových škol dosahovat úspěchu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické