Byznys cesty

Zařídit pohodovou služební cestu pro zaměstnance může být v celku oříšek a neznalí podnikatelé mohou za cesty utratit více než by chtěli. O podobné záležitosti se stará franchisová síť Uniglobe Travel Czech republic and Slovakia, která se specializuje na poskytování služeb cestovního ruchu pro korporátní klientelu. Franchisový koncept pochází z Kanady a u nás si pomalu ale jistě nachází své místo.
Společnost se rozvíjí na základě franchisy a v současné době vede jednání s potenciálními franchisanty o otevření cestovních agentur po celé ČR. První z nich už působí v Uherském Hradišti a podle firmy splňuje očekávané výsledky. Majitel franchisové licence Uniglobe Travel pro ČR a SR Jan Prášek má s konceptem velké plány: „Naší ambicí je pokrýt službami business travel Uniglobe obě republiky. Koncept není postaven přímo na konkrétní města, můžeme obsloužit klienty jak z menších, tak velkých měst. Soustřeďujeme se pouze na nalezení kvalitního partnera.“
Hlavně nespěchat
Pro franchisové partnery je dle Jana Práška rozhodující a klíčové vzdělat se ve vyhledávání klientů pro zajišťování služebních cest, letenek či ubytování. Musí se naučit pracovat s know how Uniglobe Travel, proto rozjezd nové pobočky vyžaduje delší dobu, zpravidla půl roku až dva. V tomto případě tak rčení „Trpělivost růže přináší“ platí dvojnásob. Služby agentur jsou neustále inovovány z centrály v Kanadě, takže potenciální franchisant ví, na čem stavět.
V letošním roce chce Uniglobe Travel nadále budovat povědomí o značce. Hlavní strategie sází na kombinaci české nezávislé cestovní kanceláře se znalostí českého trhu a celosvětově silné franchisové koncepce. Podle slov Jana Práška není na franchisovém trhu v oblasti business travel žádné konkurenční prostředí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.