Byznys cesty

Zařídit pohodovou služební cestu pro zaměstnance může být v celku oříšek a neznalí podnikatelé mohou za cesty utratit více než by chtěli. O podobné záležitosti se stará franchisová síť Uniglobe Travel Czech republic and Slovakia, která se specializuje na poskytování služeb cestovního ruchu pro korporátní klientelu. Franchisový koncept pochází z Kanady a u nás si pomalu ale jistě nachází své místo.
Společnost se rozvíjí na základě franchisy a v současné době vede jednání s potenciálními franchisanty o otevření cestovních agentur po celé ČR. První z nich už působí v Uherském Hradišti a podle firmy splňuje očekávané výsledky. Majitel franchisové licence Uniglobe Travel pro ČR a SR Jan Prášek má s konceptem velké plány: „Naší ambicí je pokrýt službami business travel Uniglobe obě republiky. Koncept není postaven přímo na konkrétní města, můžeme obsloužit klienty jak z menších, tak velkých měst. Soustřeďujeme se pouze na nalezení kvalitního partnera.“
Hlavně nespěchat
Pro franchisové partnery je dle Jana Práška rozhodující a klíčové vzdělat se ve vyhledávání klientů pro zajišťování služebních cest, letenek či ubytování. Musí se naučit pracovat s know how Uniglobe Travel, proto rozjezd nové pobočky vyžaduje delší dobu, zpravidla půl roku až dva. V tomto případě tak rčení „Trpělivost růže přináší“ platí dvojnásob. Služby agentur jsou neustále inovovány z centrály v Kanadě, takže potenciální franchisant ví, na čem stavět.
V letošním roce chce Uniglobe Travel nadále budovat povědomí o značce. Hlavní strategie sází na kombinaci české nezávislé cestovní kanceláře se znalostí českého trhu a celosvětově silné franchisové koncepce. Podle slov Jana Práška není na franchisovém trhu v oblasti business travel žádné konkurenční prostředí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.