Sportem k zisku

Češi milují sport a neváhají za něj utrácet peníze. Dokazuje to i zvyšující se konkurence na trhu řetězců se sportovním oblečením. Síť Intersport, která se rozvíjí i pomocí franchisových partnerů, však úspěšně konkurenčním tlakům odolává a daří se jí zvyšovat tržní podíl. Během dvou let hodlá Intersport otevřít v ČR nejméně další 4 nové prodejny, načasování ale bude záležet na rychlosti a úspěšnosti developerů v rozpracovaných projektech.
Další rozvoj by Intersport rád podporoval hlavně přes franchisové partnery. A to se mu daří, protože potenciální zájemci se mu neustále ozývají, k čemuž nemalou měrou pomohl i portál Franchising.cz. „Náš koncept Intersport láká bývalé manažery v obchodní branži, bývalé či ještě aktivní sportovce, ale i ty, kteří by rádi rozšířili svoje aktivity mimo doposud vedenou franchisovou komoditu. Vzhledem k jisté finanční náročnosti každého projektu, se však tímto okruh zájemců přirozeně redukuje,“ přibližuje zájemce manažer partnerských prodejen Jiří Vodehnal. Zájem je především o půjčovny Intersport Rent pro horské oblasti, z nichž zatím funguje 1 pobočka, ale jednání o dalších právě probíhají.
Aktuálně provozuje Intersport u nás 23 vlastních a 13 franchisových obchodů. Trh se sportovním oblečením je v ČR postupně nasycován a mimo velkých hráčů jako Hervis či Sportisimo jsou konkurencí i specializované sítě obchodů na určité sportovní aktivity. Zákazníci už necílí jen na sportovní zboží, ale také na prodejní servis a profesionalitu. Situace je jiná na Slovensku, kde Intersport provozuje 29 franchisových prodejen. „Franchisové obchody mají na slovenském trhu zásadní podíl na obratu v prodeji sportovního vybavení. Na těchto prodejnách lze pro nás jasně deklarovat úspěšnost našeho franchisového systému,“ uzavírá Jiří Vodehnal.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem