Zdraví láká

Neutuchající zájem lidí o péči o zdraví vede franchisovou síť Svět zdraví k větší expanzi. Důkazem jsou i současní franchisanti, kteří si koncept oblíbili a rozhodli si otevřít více poboček. „Důkazem je například majitel sedmi poraden, který ve velmi krátké době připravuje spuštění dalších šesti provozoven,“ říká výkonná ředitelka Marta Nosková. Aktuálně se v ČR nachází 44 poraden a na Slovensku jich je 12. Společnost hodlá nadále zhušťovat svou síť především ve velkých městech, nevyhýbá se však ani malým městům, kde kvalitní služby v oblasti zdravého životního stylu stále chybí.
Polsko a Rakousko, to jsou další státy, kam se koncept rozhodl vstoupit a ukázat lidem, jak pečovat o své zdraví. Přípravy jsou v plném proudu. Marta Nosková je přibližuje : „Jako první krok v tuto chvíli aktualizujeme software, tak aby byl použitelný i v jiných zemích. Každá země se vyznačuje odlišnými jídelními i rodinnými zvyklostmi. Navíc každý trh nabízí rozdílné potraviny. To vše musíme v našem softwaru zohlednit.“ Marta Nosková dále dodává, že firma by ráda prorazila i na americkém trhu. Průzkumy podle ní hovoří o tom, že by zde Svět zdraví mohl uspět.
A s jakými problémy se podnikatelé potýkají? I u Světa zdraví se objevují tři základní kameny úrazu - zajištění financování, nalezení vhodného prostoru pro novou poradnu a výzvou je zejména najít kvalitní personál, se kterým tento druh podnikání stojí a padá. I přes překážky Svět zdraví zaznamenává neustálý zájem o franchisovou licenci, ať už u současných franchisantů či nových kandidátů.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.