
Co Vás zaujalo na metodě výuky angličtiny Hocus and Lotus?
The adventures of Hocus and Lotus“ (překlad: Dobrodružství Hocuse a Lotusky) jak už sám název napovídá, se opírá o metodiku s příběhy, které prožívají dinokrokové Hocus a Lotuska. Děti si od malička hledají vzory a kamarády, se kterými mohou trávit čas, prožít něco zajímavého a naučit se novým věcem. Zábavná a hravá metoda výuky jazyků Hocus a Lotus přináší dětem vše, co potřebují - nerozlučné kamarády, dinokroky Hocuse a Lotusku; příběhy, které rozvíjejí schopnosti dětí; hodnoty, které jsou pro zdravý rozvoj dítěte důležité; a také pohyb.
Proč jste se rozhodla rozšířit tuto výukovou metodu pomocí franchisy v ČR?
Franchisa umožňuje začínajícím podnikatelům založit vlastní firmu a přitom čerpat know-how a zkušenosti od lidí, kteří se již v daném oboru pohybují. Pevně věřím, že je to ideální způsob jak v dnešní době využít goodwill zavedené značky a metodiku výuky bez rizika. Osobně neznám lepší způsob jak efektivně a kvalitně šířit metodiku výuky The adventures of Hocus and Lotus.
Jak se daří Vašim výukovým centrům? Jaký je zájem o franchisu?
Rosteme a upevňujeme si pozici na trhu. V září 2013 zahájíme výuku v dalším výukovém centru v Brně-Líšni (KC KOTLANKA). Jsem moc ráda, že se nám daří nejen získávat nové studenty, ale i franchisanty, kteří vidí výhody této formy spolupráce. Zájem o franchisu roste, dnes už vám můžeme s jistotou říct, že v příštím školním roce se můžou těšit děti na dinokroky i ve Zlíně, Kroměříži a Praze.
Jak byste popsala konkurenci vzdělávání malých dětí?
Dříve než jsem se sama rozhodla pro metodiku výuky jazyků „The adventures of Hocus and Lotus“, seznámila jsem se s konkurenčními nabídkami. Hlavním kritériem pro moji volbu byl způsob, jakým se cizí jazyk vyučuje. A i když se některé konkurenční metodiky opírají o narativní (vyprávěcí) formát, vždy mi tam něco chybělo. Kromě důležitého faktu, že námi poskytovaná metodika výuky je zpracována v 5 jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština, španělština) nemohu opomenout naše skvělé kamarády dinokroky Hocus a Lotus, které si zamilují děti na první pohled. Mnohdy ani rodiče neodolají a těší se na další příběh, který budou moci společně s dětmi a dinokroky prožít!
Čím se Váš koncept od ostatních liší?
Především osobním přístupem k dětem. Všichni lektoři metodiky The adventures of Hocus and Lotus musejí úspěšně absolvovat školení, které zahrnuje nejen jazykové, ale i psychologické vzdělání. Profesionální přístup lektorů k dětem, který není postaven na roli „učitel-žák“, umožňuje dětem mít přátelský vztah s lektory.
Jaké máte plány ohledně dalšího rozvoje?
Hlavním cílem je prohloubit v rodinách povědomí o důležitosti aplikace cizích jazyků do každodenního života. Cílem jazykové školy Light Point není získat co nejvíce studentů nebo poboček po celé ČR, ale začlenit cizí jazyk do rodinného života. Nabízíme rodičům s dětmi např. workshopy pod názvem „Bilingvní rodina“, pořádáme celodenní programy v Technickém muzeu v Brně, kde se rodiče společně s dětmi seznamují s technikou a vynálezy kolem nás.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické