
Co Vás zaujalo na metodě výuky angličtiny Hocus and Lotus?
The adventures of Hocus and Lotus“ (překlad: Dobrodružství Hocuse a Lotusky) jak už sám název napovídá, se opírá o metodiku s příběhy, které prožívají dinokrokové Hocus a Lotuska. Děti si od malička hledají vzory a kamarády, se kterými mohou trávit čas, prožít něco zajímavého a naučit se novým věcem. Zábavná a hravá metoda výuky jazyků Hocus a Lotus přináší dětem vše, co potřebují - nerozlučné kamarády, dinokroky Hocuse a Lotusku; příběhy, které rozvíjejí schopnosti dětí; hodnoty, které jsou pro zdravý rozvoj dítěte důležité; a také pohyb.
Proč jste se rozhodla rozšířit tuto výukovou metodu pomocí franchisy v ČR?
Franchisa umožňuje začínajícím podnikatelům založit vlastní firmu a přitom čerpat know-how a zkušenosti od lidí, kteří se již v daném oboru pohybují. Pevně věřím, že je to ideální způsob jak v dnešní době využít goodwill zavedené značky a metodiku výuky bez rizika. Osobně neznám lepší způsob jak efektivně a kvalitně šířit metodiku výuky The adventures of Hocus and Lotus.
Jak se daří Vašim výukovým centrům? Jaký je zájem o franchisu?
Rosteme a upevňujeme si pozici na trhu. V září 2013 zahájíme výuku v dalším výukovém centru v Brně-Líšni (KC KOTLANKA). Jsem moc ráda, že se nám daří nejen získávat nové studenty, ale i franchisanty, kteří vidí výhody této formy spolupráce. Zájem o franchisu roste, dnes už vám můžeme s jistotou říct, že v příštím školním roce se můžou těšit děti na dinokroky i ve Zlíně, Kroměříži a Praze.
Jak byste popsala konkurenci vzdělávání malých dětí?
Dříve než jsem se sama rozhodla pro metodiku výuky jazyků „The adventures of Hocus and Lotus“, seznámila jsem se s konkurenčními nabídkami. Hlavním kritériem pro moji volbu byl způsob, jakým se cizí jazyk vyučuje. A i když se některé konkurenční metodiky opírají o narativní (vyprávěcí) formát, vždy mi tam něco chybělo. Kromě důležitého faktu, že námi poskytovaná metodika výuky je zpracována v 5 jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština, španělština) nemohu opomenout naše skvělé kamarády dinokroky Hocus a Lotus, které si zamilují děti na první pohled. Mnohdy ani rodiče neodolají a těší se na další příběh, který budou moci společně s dětmi a dinokroky prožít!
Čím se Váš koncept od ostatních liší?
Především osobním přístupem k dětem. Všichni lektoři metodiky The adventures of Hocus and Lotus musejí úspěšně absolvovat školení, které zahrnuje nejen jazykové, ale i psychologické vzdělání. Profesionální přístup lektorů k dětem, který není postaven na roli „učitel-žák“, umožňuje dětem mít přátelský vztah s lektory.
Jaké máte plány ohledně dalšího rozvoje?
Hlavním cílem je prohloubit v rodinách povědomí o důležitosti aplikace cizích jazyků do každodenního života. Cílem jazykové školy Light Point není získat co nejvíce studentů nebo poboček po celé ČR, ale začlenit cizí jazyk do rodinného života. Nabízíme rodičům s dětmi např. workshopy pod názvem „Bilingvní rodina“, pořádáme celodenní programy v Technickém muzeu v Brně, kde se rodiče společně s dětmi seznamují s technikou a vynálezy kolem nás.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické