Cizojazyčná franchisa

Jazyková agentura Jipka ani přes prázdniny nezahálí. Mimo svou činnost vede jednání o franchisové spolupráci s potenciálními kandidáty. Společnost zvažuje otevřít franchisu především v oblasti Moravy a Slovenska, kde se jí daří získávat nové klienty a udržovat ty stávající. Možnost zařídit si franchisu v jiných lokalitách však není omezena. Kdy by Jipka mohla spustit svou franchisovou pobočku, ještě není jisté.
„Rádi bychom otevřeli franchisovou pobočku, protože franchising i nadále považujeme za zajímavou možnost, jak rozšířit naše aktivity i do lokalit, na které bychom nestačili vlastními silami a zároveň tím i zrychlit proces celé expanze,“ vysvětluje rozhodnutí pro rozvoj pomocí franchisové spolupráce generální ředitelka Jipky Tereza Cingrošová. I franchising by měl přispět k cíli Jipky posílit její pozici v mimopražských lokalitách. Plánem pro Prahu je udržet si pozici největší jazykové školy. Aktuálně se v ČR nachází 8 jazykových agentur Jipka, z čehož 3 jsou provozovány na bázi franchisy.
Splnění každého cíle však není procházka růžovým sadem. „Na trhu jazykových center je velká konkurence. Hospodářská krize také přispěla k tomu, že klienti se honí za nejnižší cenu, což degraduje kvalitu poskytovaných služeb,“ dodává Tereza Cingrošová. Jipka tak s konkurencí bojuje například speciálními jazykovými kurzy, které jsou ušité na míru konkrétním lidem jako senioři, zdravotníci či nezadaní.
Během prázdnin, kdy standardní kurzy neprobíhají, Jipka nabízí intenzivní letní kurzy. Druhým rokem také zatím v Praze provozuje letní školu pro zahraniční studenty. „O školu je vysoký zájem. Do budoucna plánujeme přilákat zahraniční studenty i do Plzně a Českých Budějovic,“ uzavírá Tereza Cingrošová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické