Cizojazyčná franchisa

Jazyková agentura Jipka ani přes prázdniny nezahálí. Mimo svou činnost vede jednání o franchisové spolupráci s potenciálními kandidáty. Společnost zvažuje otevřít franchisu především v oblasti Moravy a Slovenska, kde se jí daří získávat nové klienty a udržovat ty stávající. Možnost zařídit si franchisu v jiných lokalitách však není omezena. Kdy by Jipka mohla spustit svou franchisovou pobočku, ještě není jisté.
„Rádi bychom otevřeli franchisovou pobočku, protože franchising i nadále považujeme za zajímavou možnost, jak rozšířit naše aktivity i do lokalit, na které bychom nestačili vlastními silami a zároveň tím i zrychlit proces celé expanze,“ vysvětluje rozhodnutí pro rozvoj pomocí franchisové spolupráce generální ředitelka Jipky Tereza Cingrošová. I franchising by měl přispět k cíli Jipky posílit její pozici v mimopražských lokalitách. Plánem pro Prahu je udržet si pozici největší jazykové školy. Aktuálně se v ČR nachází 8 jazykových agentur Jipka, z čehož 3 jsou provozovány na bázi franchisy.
Splnění každého cíle však není procházka růžovým sadem. „Na trhu jazykových center je velká konkurence. Hospodářská krize také přispěla k tomu, že klienti se honí za nejnižší cenu, což degraduje kvalitu poskytovaných služeb,“ dodává Tereza Cingrošová. Jipka tak s konkurencí bojuje například speciálními jazykovými kurzy, které jsou ušité na míru konkrétním lidem jako senioři, zdravotníci či nezadaní.
Během prázdnin, kdy standardní kurzy neprobíhají, Jipka nabízí intenzivní letní kurzy. Druhým rokem také zatím v Praze provozuje letní školu pro zahraniční studenty. „O školu je vysoký zájem. Do budoucna plánujeme přilákat zahraniční studenty i do Plzně a Českých Budějovic,“ uzavírá Tereza Cingrošová.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické