Flexibilní lékárna

Na polském farmaceutickém trhu působí 4 majoritní hráči, a to DOZ, Dr.Max, Super-Pharm and Mediq. Tři z nich, včetně lékárny Dr.Max, se rozvíjejí pomocí franchisové spolupráce. Lékárny Dr.Max jsou v Polsku zastoupeny v 71 případech, z čehož 6 je provozováno na základě franchisové licence. Dr.Max operuje i na českém a slovenském trhu, kde se však pomocí franchisové licence nerozvíjí a ani zde podobnou spolupráci neplánuje. Polsko je tak jedinou zemí, kde Dr.Max franchisu využívá k expanzi.
Do sítě lékáren Dr.Max se může připojit každý, kdo splňuje požadavky společnosti. Podnikatel už může vést svou lékárnu a přičlenit se k lékárenské síti Dr.Max či přímo otevřít úplně nové místo. „Vstoupit do sítě může i lékárník, který vlastní lékárnu, která se však nesmí nacházet v blízkosti pobočky Dr.Max,“ říká Michael John, ředitel marketingu Dr.Max v Polsku. Kandidát musí splnit podmínky jako například sladění norem společnosti, využívat POS materiály, či realizovat zakázky od daných dodavatelů. Od společnosti získá balíček podpory, z kterého si může vybrat, co využije. Sám si tak určí, za co chce platit.
„Franchisant nemusí platit žádný vstupní poplatek, ani vynaložit náklady s propagací značky a využití POS materiálů, které jsou zdarma. Náklady franchisanta závisí na rozsahu spolupráce, kterou si vybere. Zaplatit tak může 1 až 2500 zlotých,“ dodává Michael John. Nižší náklady podle něj vynaloží franchisant, který si otevře úplně novou pobočku Dr.Max.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.