Internet ve službách byznysu

Už přes sedm měsíců působí na českém trhu společnost ReachLocal Czech Republic Franchise, která zde vystupuje na základě franchisové smlouvy se společností ReachLocal International. Firma se zabývá online marketingem pro malé a střední podnikatele a za dobu svého působení v České republice přinesla svým klientům přes 24 tisíc potenciálních zákazníků. Kampaně, jež společnost ReachLocal klientům vytvořila, vygenerovaly 450 tisíc návštěv na webových stránkách klientů, 8200 telefonických hovorů a 15700 webových událostí, jako jsou například odeslané e-maily a vyplněné formuláře z webových stránek klientů.
V současné době ReachLocal pro malé a střední podnikatele spravuje 280 reklamních kampaní. „Je to vyšší počet, než byl náš původní obchodní plán, takže rozjezd firmy předčil naše očekávání,“ říká marketingová ředitelka středoevropského regionu ReachLocal Milena Fridmanová. Typy byznysů, na které se ReachLocal v současnosti zaměřuje, jsou oblasti auto moto, cestovního ruchu, krásy a zdraví, služeb pro domácnosti a stavební obory. „Oslovujeme především klienty, kteří získávají část svých objednávek z internetu telefonicky. Právě kombinace monitoringu telefonických hovorů a dalších webových aktivit zákazníků našich klientů je pro ReachLocal specifická,“ doplňuje Milena Fridmanová.
První pobočku otevřela společnost ReachLocal v Praze v listopadu roku 2012, další byla otevřena v Brně v lednu tohoto roku. Mimo Prahu a Brno, kde má firma své kanceláře, působí její konzultanti také v Českých Budějovicích, Plzni, Liberci, Litoměřicích, Ostravě, Jihlavě a Hodoníně. Současný tým 19 konzultantů se bude i nadále rozrůstat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.