Internet ve službách byznysu

Už přes sedm měsíců působí na českém trhu společnost ReachLocal Czech Republic Franchise, která zde vystupuje na základě franchisové smlouvy se společností ReachLocal International. Firma se zabývá online marketingem pro malé a střední podnikatele a za dobu svého působení v České republice přinesla svým klientům přes 24 tisíc potenciálních zákazníků. Kampaně, jež společnost ReachLocal klientům vytvořila, vygenerovaly 450 tisíc návštěv na webových stránkách klientů, 8200 telefonických hovorů a 15700 webových událostí, jako jsou například odeslané e-maily a vyplněné formuláře z webových stránek klientů.
V současné době ReachLocal pro malé a střední podnikatele spravuje 280 reklamních kampaní. „Je to vyšší počet, než byl náš původní obchodní plán, takže rozjezd firmy předčil naše očekávání,“ říká marketingová ředitelka středoevropského regionu ReachLocal Milena Fridmanová. Typy byznysů, na které se ReachLocal v současnosti zaměřuje, jsou oblasti auto moto, cestovního ruchu, krásy a zdraví, služeb pro domácnosti a stavební obory. „Oslovujeme především klienty, kteří získávají část svých objednávek z internetu telefonicky. Právě kombinace monitoringu telefonických hovorů a dalších webových aktivit zákazníků našich klientů je pro ReachLocal specifická,“ doplňuje Milena Fridmanová.
První pobočku otevřela společnost ReachLocal v Praze v listopadu roku 2012, další byla otevřena v Brně v lednu tohoto roku. Mimo Prahu a Brno, kde má firma své kanceláře, působí její konzultanti také v Českých Budějovicích, Plzni, Liberci, Litoměřicích, Ostravě, Jihlavě a Hodoníně. Současný tým 19 konzultantů se bude i nadále rozrůstat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.