Internet ve službách byznysu

Už přes sedm měsíců působí na českém trhu společnost ReachLocal Czech Republic Franchise, která zde vystupuje na základě franchisové smlouvy se společností ReachLocal International. Firma se zabývá online marketingem pro malé a střední podnikatele a za dobu svého působení v České republice přinesla svým klientům přes 24 tisíc potenciálních zákazníků. Kampaně, jež společnost ReachLocal klientům vytvořila, vygenerovaly 450 tisíc návštěv na webových stránkách klientů, 8200 telefonických hovorů a 15700 webových událostí, jako jsou například odeslané e-maily a vyplněné formuláře z webových stránek klientů.
V současné době ReachLocal pro malé a střední podnikatele spravuje 280 reklamních kampaní. „Je to vyšší počet, než byl náš původní obchodní plán, takže rozjezd firmy předčil naše očekávání,“ říká marketingová ředitelka středoevropského regionu ReachLocal Milena Fridmanová. Typy byznysů, na které se ReachLocal v současnosti zaměřuje, jsou oblasti auto moto, cestovního ruchu, krásy a zdraví, služeb pro domácnosti a stavební obory. „Oslovujeme především klienty, kteří získávají část svých objednávek z internetu telefonicky. Právě kombinace monitoringu telefonických hovorů a dalších webových aktivit zákazníků našich klientů je pro ReachLocal specifická,“ doplňuje Milena Fridmanová.
První pobočku otevřela společnost ReachLocal v Praze v listopadu roku 2012, další byla otevřena v Brně v lednu tohoto roku. Mimo Prahu a Brno, kde má firma své kanceláře, působí její konzultanti také v Českých Budějovicích, Plzni, Liberci, Litoměřicích, Ostravě, Jihlavě a Hodoníně. Současný tým 19 konzultantů se bude i nadále rozrůstat.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?