Aktivní franchisa
Animátor volného času Stageman, který se soustředí především na aktivní workshopy v zámořských hotelích, zaznamenává úspěchy. Franchisový koncept workshopů Stageman už působí v 6 zemích, mimo domácího Polska také v Rakousku, Litvě, Maďarsku, Španělsku, ale také v Česku a Slovensku. Franchisanty zatím má jen v Rakousku a Španělsku. Mimo to si Stageman pochvaluje stále větší zájem lidí o práci animátora.
„Působíme v 6 zemích Evropy, ale zákazníky získáváme i v ostatních státech mimo Evropu, jako Egypt či Čína,“ říká generální ředitel Stageman Group Jakub Baczek. Dále podotkl, že hodně lidí se na nabídky franchisy ptají prostřednictvím sociálních sítí. Ne každý kandidát však splní podmínky pro rozjetí vlastního byznysu. „Stalo se, že některým zájemcům jsme nabídli funkci v rámci naší sítě,“ dodává Jakub Baczek. Vstupní poplatek na franchisovou licenci se pohybuje v rozmezí 3500 až 5000 eur.
V současné době je většina animátorů zaměstnána během dubna a října na 3 až 6 měsíců. Společnost Stageman plánuje rozšířit portfolio klientů celoročně tak, aby lidé mohli pracovat delší dobu v roce, třeba i celých 12 měsíců. Stageman za červenec získal další partnery pro pořádání volnočasových aktivit, a to ve dvou hotelích v Egyptě, v Costa Brava ve Španělsku a dále na Kanárských ostrovech. I přes zámořská letoviska se společnost nebojí soustředit i na hotely v zemích, kde působí.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?