Aktivní franchisa

Animátor volného času Stageman, který se soustředí především na aktivní workshopy v zámořských hotelích, zaznamenává úspěchy. Franchisový koncept workshopů Stageman už působí v 6 zemích, mimo domácího Polska také v Rakousku, Litvě, Maďarsku, Španělsku, ale také v Česku a Slovensku. Franchisanty zatím má jen v Rakousku a Španělsku. Mimo to si Stageman pochvaluje stále větší zájem lidí o práci animátora.
„Působíme v 6 zemích Evropy, ale zákazníky získáváme i v ostatních státech mimo Evropu, jako Egypt či Čína,“ říká generální ředitel Stageman Group Jakub Baczek. Dále podotkl, že hodně lidí se na nabídky franchisy ptají prostřednictvím sociálních sítí. Ne každý kandidát však splní podmínky pro rozjetí vlastního byznysu. „Stalo se, že některým zájemcům jsme nabídli funkci v rámci naší sítě,“ dodává Jakub Baczek. Vstupní poplatek na franchisovou licenci se pohybuje v rozmezí 3500 až 5000 eur.
V současné době je většina animátorů zaměstnána během dubna a října na 3 až 6 měsíců. Společnost Stageman plánuje rozšířit portfolio klientů celoročně tak, aby lidé mohli pracovat delší dobu v roce, třeba i celých 12 měsíců. Stageman za červenec získal další partnery pro pořádání volnočasových aktivit, a to ve dvou hotelích v Egyptě, v Costa Brava ve Španělsku a dále na Kanárských ostrovech. I přes zámořská letoviska se společnost nebojí soustředit i na hotely v zemích, kde působí.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.