Aktivní franchisa

Animátor volného času Stageman, který se soustředí především na aktivní workshopy v zámořských hotelích, zaznamenává úspěchy. Franchisový koncept workshopů Stageman už působí v 6 zemích, mimo domácího Polska také v Rakousku, Litvě, Maďarsku, Španělsku, ale také v Česku a Slovensku. Franchisanty zatím má jen v Rakousku a Španělsku. Mimo to si Stageman pochvaluje stále větší zájem lidí o práci animátora.
„Působíme v 6 zemích Evropy, ale zákazníky získáváme i v ostatních státech mimo Evropu, jako Egypt či Čína,“ říká generální ředitel Stageman Group Jakub Baczek. Dále podotkl, že hodně lidí se na nabídky franchisy ptají prostřednictvím sociálních sítí. Ne každý kandidát však splní podmínky pro rozjetí vlastního byznysu. „Stalo se, že některým zájemcům jsme nabídli funkci v rámci naší sítě,“ dodává Jakub Baczek. Vstupní poplatek na franchisovou licenci se pohybuje v rozmezí 3500 až 5000 eur.
V současné době je většina animátorů zaměstnána během dubna a října na 3 až 6 měsíců. Společnost Stageman plánuje rozšířit portfolio klientů celoročně tak, aby lidé mohli pracovat delší dobu v roce, třeba i celých 12 měsíců. Stageman za červenec získal další partnery pro pořádání volnočasových aktivit, a to ve dvou hotelích v Egyptě, v Costa Brava ve Španělsku a dále na Kanárských ostrovech. I přes zámořská letoviska se společnost nebojí soustředit i na hotely v zemích, kde působí.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.