Vypěstovaný zisk

Doby, kdy Češi nebrali ohled na potraviny, které konzumují, už dávno pominuly. Oblibu získaly zejména farmářské potraviny. Na změnu na trhu vsadila i firma Náš Grunt, která se zaměřila na prodej čerstvých potravin a jídel. Pro svůj rozvoj se rozhodla využít franchisové spolupráce a aktuálně na základě franchisové licence funguje 25 obchodů.
Společnost Náš Grunt letos plní strategii, kterou si vytyčila pro letošní rok. „Letos jsme otevřeli už 4 nové prodejny a do konce roku plánujeme další 3 až 5,“ říká majitel konceptu Náš Grunt Jiří Málek. Doplňuje, že v blízké době se otevře prodejna v Praze, konkrétně v Radotíně. Další se chystá mimo Prahu. Střednědobým cílem pro firmu je mít otevřeno 50 prodejen v ČR. Společně s rozvojem kamenných prodejen firma rozšiřuje i sortiment stávajících prodejen. „Zaznamenáváme rostoucí návštěvnost v našich prodejnách, což vede i k růstu tržeb.“ pochvaluje si Jiří Málek.
V nejbližší době připravuje Náš Grunt pro zákazníky občerstvení formou bistra a prodejny blízko obchodních center. S dalšími novinkami počítá i v příštím roce. Hlavním směrem však pro firmu zůstávají kamenné prodejny, kde si zákazníci mohou farmářské potraviny koupit po celý rok. Náš Grunt též pokukuje po slovenském trhu, zatím se ale nepodařilo nalézt vhodného franchisového partnera.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!