Přímé partnerství

Umět anglický jazyk je v dnešní době pomalu povinnost. A touha lidí se angličtinu naučit přispěla k rozvoji jazykových škol. Jednu z nich nabízí firma Empire, která provozuje síť škol využívajících metodu DME (Direct Method English). Tu firma provozuje na základě partnerské spolupráce, kdy partneři jsou nezávislé subjekty s vlastní správou a společnost jim poskytuje metodickou a organizační podporu. Momentálně se metodou DME vyučuje na 58 partnerských školách v ČR a SR.
Vlastní pobočky, které plní funkci centrál, se nacházejí v Praze, Brně a Košicích. Ostatní školy jsou partnerské. „Našim partnerským školám se daří dobře a jejich klienti jsou s metodou DME spokojeni. Více než 90 % partnerů se rozhoduje s námi spolupracovat i nadále,“ říká manažerka za rozvoj škol DME Zuzana Ležanská s tím, že společnost postupně obsazuje důležité lokality. V Česku stále vidí potenciál k rozvoji, protože stále nemá obsazeny města jako Hradec Králové, Olomouc či Tábor.
V období letních prázdnin klesá poptávka po normálních kurzech, naopak stoupá zájem o intenzivní kurzy a školy mají možnost ovlivnit více lidi, kteří během roku nemají čas navštěvovat jazykovou školu. Jazykovky však musí bojovat i s konkurencí, jelikož trh je přesycen. „V Česku vnímáme určitou tendenci škol se slučovat, případně se přidávat do různých skupin či asociací. V našem zájmu je tedy nadále vytvářet a udržovat silnou a stabilní síť škol s metodou DME,“ uzavírá Zuzana Ležanská.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické