Farmáři do supermarketů

Farmářské potraviny mají další prodejní místo. Franchisová síť Sklizeno otevřela v Praze ve Vodičkově ulici svůj třetí foodie market, další dva se nachází v Brně a Olomouci. Jedná se o vlastní provozovnu o rozloze 250 m2 a její příprava trvala půl roku. Na příští rok se Sklizeno rozhodlo vydat ještě dál a v postupné realizaci jsou větší supermarkety s farmářskými potravinami.
Připravované farmářské supermarkety chce společnost soustředit především do velkých měst, v první řadě Praha a Brno. Rozloha obchodu by se měla pohybovat kolem 400 m2. "Na vytvoření supermarketů budeme potřebovat asi 1 rok," říká jednatel Sklizeno David Kukla. Mimo vlastní prodejny, kterých aktuálně provozuje ve 4 jednotkách, se rozvíjí i pomocí franchisových partnerů.
"V současné chvíli Sklizeno provozuje 4 franchisové obchody o rozloze 500 m2. Do konce roku 2013 chystáme otevřít ještě 2 franchisové prodejny," přibližuje plány David Kukla s tím, že zájem o franchisovou licenci Sklizeno je značný, aktuální zájemce může ale společnost uspokojit až na konci roku. Další 2 franchisové projekty chystá firma na začátek roku 2014.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!