Konec léta

Sezonnost je pro některé společnosti zásadní. V rámci franchisových systémů se jedná především o oblast potravin. Nachází se zde koncepty, které jsou úspěšnější zejména v letním období. Jedním z nich je i franchisová síť Ice’n’go nabízející mražené produkty, který provozuje prodejní místa pouze na jaře a v létě, takže tento rok pro něj sezona pomalu končí. I přes kratší období firma zaznamenala letos velký nárůst tržeb i počtu prodejních míst.
Jak se bude franchisovému konceptu Ice’n’go dařit, ovlivňuje zejména počasí. „Jaro pro nás nebylo v prodejích úplně ideální, ovšem léto se nám vydařilo. Naše prodeje vzrostly meziročně o 50 %,“ říká Jan Šlechta, jednatel firmy Ice’n’go. Nezůstalo jen u tržeb, například v jižních Čechách firma nalezla zajímavá místa pro svůj rozvoj a hodlá zde svou síť nadále rozšiřovat. Atraktivní zůstávají i další lokality u nás. V celém Česku aktuálně provozuje 22 prodejních míst, z čehož polovina je ve vlastní režii a druhá je v rukou franchisantů.
Ačkoli letošní sezona končí, práce neustává. V tomto roce firma Ice’n’go vytipovala místa, na kterých chce zahájit jednání o možné spolupráci na další rok. „Dále nás čeká realizace nových investic, technická a hlavně personální příprava na další sezonu,“ dodává Jan Šlechta. Rovněž chce Ice’n’go posilovat povědomí o svém mraženém produktu, který je vyráběn z 80 % z čerstvého mléka a smetany.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!