Franchisa začíná

Společnost Affinage Czech distribuuje na trhu profesionální kosmetické výrobky pro kadeřníky. Dále nabízí další služby spojené s kadeřnictvím, ať už vytvoření kadeřnického salonu či školení. Veškeré výrobky mají originál v Anglii. V zahraničí působí Affinage i na základě franchisové licence, a tu chce český zástupce rozjet právě i u nás.
„Pro rozvoj na základě franchisové licence jsme se rozhodli na základě úspěšného modelu v zahraničí,“ říká zástupce Affinage Czech Jiří Petkov. Franchisant se bude starat o distribuci založenou na dodávání výrobků Affinage přímo do kadeřnických salonů prostřednictvím obchodních zástupců. Mimo to franchisová spolupráce zahrnuje také vytvoření kadeřnického salonu na klíč a v neposlední řadě školení kadeřníků. Franchisantovi bude přidělena daná oblast, na které bude prodávat výrobky. Ty zajistí franchisor Affinage Czech, který provozuje 1 vlastní pobočku sloužící jako sklad.
Náklady na získání franchisové licence dosahují jednorázově 40 tisíc Kč. V ceně získá franchisant kompletní startovací balíček zahrnující veškerou podporu franchisora a povolení prodávat produkty a služby Affinage. Měsíční poplatky za využívání franchisové licence jsou od 6 tisíc Kč. Cena nezávisí na obratu franchisanta, ale na počtu jeho obchodních zástupců. Franchisant též získá územní exkluzivitu. „Nemáme přímo určeno, jaké území chceme prvně obsadit, jsme otevřeni všem krajům v Česku,“ uzavírá Jiří Petkov.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.