Modernější hábit

Trh se neustále vyvíjí a firmy musí reagovat. Ví o tom své i řetězec Electro World, který se rozhodl zmodernizovat své obchody. „Zákazník už není navigován jednou pevnou trasou, důraz je kladen i na zkoušku zboží,“ vysvětluje ředitel Electro World v ČR a na Slovensku Ján Gažovský. Mimo to řetězec pokračuje ve vyjednávání se subjekty o franchisovou licenci.
Modernizace proběhla už téměř ve všech prodejnách Electro World, na proměnu čekají ještě poslední 3. Ohledně franchisových prodejen se společnost snaží najít takového partnera, kteří mají v dané lokalitě dobré jméno a důvěru zákazníků. „Jednání aktuálně probíhají s více zájemci, a proto zatím nebudeme konkretizovat místa, na která jsme se zaměřili,“ dodává Ján Gažovský. Franchisové prodejny zatím provozuje ve Žďáru nad Sázavou, Krnově a Jeseníku.
Pro Electro World je letošní finanční rok úspěšný. „Dostáváme se do poloviny našeho finančního roku a daří se nám naplňovat naši dlouhodobou strategii,“ říká Ján Gažovský s tím, že tou je udržovat si pozici nejlepšího multikanálového prodejce. K tomu dopomáhá i předvánoční období, které pomalu přichází. V tom společnost realizuje až třetinu ročních tržeb.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem