Pro děti v každém věku

Vzdělávání se stalo dobrou podnikatelskou příležitostí. I franchising zaznamenává růst v oblasti vzdělávacích konceptů. Ze zahraničí k nám zamířila kanadská společnost Maple Bear, která provozuje už 120 franchisových škol po celém světě. Maple Bear nabízí vzdělávací programy pro předškolní, základní a středoškolskou výuku. V Evropě zatím firma nepůsobí, expanzi zde ale chystá.
„Nedávno jsme se účastnili události Franchise Expo 2013, které se konalo v říjnu v Polsku. Na něm jsme se setkali s velmi perspektivními vlastníky škol, které zaujal náš kanadský program, franchisová spolupráce a náš globální úspěch,“ popisuje začátky na evropském kontinentu majitel franchisového konceptu Maple Bear Tyler Done s tím, že firma by se ráda zaměřila na střední a východní Evropu, kde by ráda přinesla unikátní prvky do jejich školních systémů.
Děti učí po celém světě
Zájem o franchisovou licenci postupně přichází i z našich končin. „Pokračujeme v jednání s podnikateli a jsme rádi, že u nich zájem o naši franchisu nadále trvá. Zájemci by rádi školu rozšířili do Prahy a Brna,“ dodává Tyler Done. Ke komunikaci přispěl i březnový Franchise meeting point, který se konal v Brně.
Ve světě se Maple Bear dokázal prosadit. Děti vzdělává už v Číně, Vietnamu, Jižní Korey či Brazílii. Nově získal master-franchisanta pro rozšíření programů v Singapuru a pro rok 2014 plánuje vstoupit na trhy Spojených arabských emirátů a Spojených států amerických.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické