Orion posiluje s franchisou

Společnost Velkoobchod ORION podniká v oblasti domácích potřeb od roku 1992. Mimo rozvoj pomocí vlastních poboček, kterých je v dnešní době po ČR přes 20, se firma rozhodla využívat i franchisingu. Pro podnikatele nabízí franchisový koncept ORION - český obchod pro domácnost. První franchisové prodejny začala firma na zkoušku provozovat s dlouhodobými partnery, kteří již prodejny ORION řídili, ovšem smíšeného rázu. Obchody se přepracovali do franchisového konceptu a po čase se ukázalo, že tímto způsobem rozvoje se chce ORION ubírat i nadále. Proto dál hledá vhodné franchisanty
„Naším cílem je obsadit každé větší město naším sortimentem,“ přibližuje plány obchodní manažer Orion Tomáš Maloch s tím, že umístění jednotlivých franchisových jednotek řídí firma individuálně na základě vyhodnocení prodejní schopnosti dané lokality, vhodnosti umístění sortimentu domácích potřeb a konkurenčního prostředí „Důležitým faktorem je počet obyvatel, případně spádová oblast okolních vesnic," dodává Tomáš Maloch.
Nový směr díky franchise
Zájemce o franchisový koncept ORION – český obchod pro domácnost by měl počítat s celkovou počáteční investicí okolo 1 milionu Kč, přičemž ideální prodejní plochou pro provozování konceptu ORION je 150 m2. Další otázkou je prostor zvolený k podnikání. Ten může pocházet od franchisanta či ze strany ORIONU, který je schopný prodejní místo novým franchisantům zajistit.
Během 3 let, kdy firma ORION s franchisingem začala, zažil velkého rozmachu. V současné době se v jeho síti obchodů nachází 31 prodejen řízených franchisanty. „Pro franchising jsme se rozhodli z jednoho zásadního důvodu. Franchisant zná dané prostředí, kde už dříve v podobném oboru podnikal, a značka Orion mu dala nový smysl a směr, „vysvětluje Tomáš Maloch. Že si vybrala firma dobře, dokazuje i fakt, že zájem o licenci ORION je stále velký.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem