Optický byznys

Získat oční optiku formou franchisy nabízí společnost Doktor Klain se svým stejnojmenným konceptem. V provozu jsou už 4 vlastní a 3 franchisové pobočky, naposledy byla otevřena koncem října optika v Opavě v obchodním domě Kaufland. Letos se mimo další expanzi chce zaměřit i na změny uvnitř firmy.
„Nové změny se budou týkat především zdokonalení činností online systémů a prodejních programů, nové systémy inventur, což i ovlivní účetnictví,“ vyjmenovává novinky manažerka franchisového rozvoje Monika Novotná a dodává, že tyto plány pomohou ke zlepšení a zpřehlednění pracovních činností. Vedle toho se chce společnost Doktor Klain soustředit i na další rozšiřování franchisové sítě. Už teď začínají stavební práce v nové provozovně v Karviné.
Na konci roku by společnost ráda také otevřela optiku Doktor Klain v Ostravě, kde se bude jednat o druhou jednotku ve slezské metropoli. „Nadále ještě jednáme o prodejních prostorech v Příbrami a v Praze, kam bychom chtěli zamířit,“ dodává Monika Novotná s tím, že mimo dobře frekventovaná místa je pro výběr optiky důležitá i blízkost očních ordinací nebo poliklinik z toho důvodu, že společnost blízce spolupracuje s očními lékaři.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.