Farmy vydělávají

Potraviny přímo z farem či zahrad sklízí úspěch u stále většího počtu lidí. Dokazuje to i pokračující expanze na tuzemském trhu franchisového konceptu Náš grunt. Síť farmářských prodejen loni zvýšila skoro dvojnásobně tržby na 90 milionů korun a počet návštěvníků dosáhl asi 600 tisíc. Firma také otevřela 8 nových prodejen.
„Nárůst obratu byl dán nejen vyšším počtem zákazníků v jednotlivých prodejnách, ale také rozšířením prodejní sítě,“ komentuje výsledek Jiří Málek, jednatel společnosti Náš Grunt. Společnost by ráda rozšířila svou prodejní síť do všech krajů Česka. Letos se jí konečně podařilo otevřít obchod v Brně a v dubnu zde plánuje další prodejnu. Ve stejném měsíci se otevře franchisový farmářský obchod ještě v Liberci.
Nejvíce prodejen se nachází v Praze, kde společnost Náš Grunt stále vidí potenciál k rozvoji. „Potenciál zde vidím velký. Využíváme obchodní jednotky malého formátu a chceme být pro zákazníky příjemným obchodem v jejich ulici,“ dodává Jiří Málek s tím, že odhadem by v Praze mohlo působit 15 až 20 obchodů, aniž by si vzájemně konkurovaly.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!