Yamaha brzy s 200 pobočkami
V letošním roce franchisový koncept otevřel 28 nových míst, kde se učí malé děti podle metody hudební školy Yamaha. Dosáhl tak počtu 196 poboček, řekl portálu FranchisingINFO.cz majitel franchisové licence pro ČR Zdeněk Simek. V současnosti franchisový koncept spolupracuje s 55 partnery. V průměru tak na každého připadají čtyři pobočky.
Krizi možná pocítí
Současná ekonomická krize se podle šéfa konceptu možná dotkne i této zdánlivě odtažité oblasti podnikání. „V současné době nikdo neví, čeho všeho se dotkne. Dá se však logicky očekávat, že se bude dotýkat i nás. Nikdo však nedokáže určit v jakém rozsahu,“ řekl Zdeněk Simek.
Franchisa i za 30 tisíc
Celková investice do rozjetí pobočky je od 30 do 150 tisíc korun. Smlouvu uzavírá koncept na 20 let. Další průběžné poplatky se pohybují na úrovni 10 procent z obratu, 3000 korun zaplatí majitel licence jako marketingový poplatek.
přečíst články
Doučování jako naplňující byznys
/06.10.2025
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické