Upraveno pro franchisanty

Čekáte na nádraží a potřebujete něco nakoupit? Přesně pro takovou potřebu jsou určeny obchody PONT Market, které fungují na principu tzv. convenience store, tedy obchody pro rychlé nakupování. Společnost JPServis, které markety provozuje, je nabízí i pro případné franchisanty. Loni se firma zaměřila na rozvoj mimo vlastních poboček na nádražích také na zdravotnická zařízení, kde spatřuje významný potenciál pro franchisový rozvoj.
Společnost JPServis nejdříve uvede do chodu obchody PONT Market sama a až pak následně je nabízí franchisantům, pokud se osvědčí. Proto v nemocnicích nemá zatím žádné franchisanty. „V první fázi jsme si chtěli tyto lokality sami vyzkoušet, přece jen se liší od vlakových nádražích. Teprve následně budeme aplikovat i formu franchisové spolupráce,“ dodává ředitel společnosti JPServis Marek Cagášek. V nemocničních pobočkách PONT Market byly také poupraveny sortiment a styl marketingu. Jejich základ však zůstal stejný.
Letos se chystá společnost na masivnější expanzi. „Myslíme si, že nastal čas na další rozvoj a v souvislosti s tím hodláme vypsat i výběrová řízení na potenciální franchisanty na některé nové provozovny,“ přibližuje plány Marek Cagášek. Mimo to se rozhodla firma také renovovat starší obchody PONT Market.
PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!