Pro chleba i naftu

Franchisové obchody Žabka se objeví na čerpacích stanicích Lukoil. Shodla se na tom vedení společností Lukoil Česká republika a Tesco Franchise Stores, která značku Žabka zastupuje. První obchody Žabka na čerpacích stanicích budou otevřeny v květnu v Praze. Vzájemná spolupráce bude probíhat formou franchisových obchodů.
Pilotní projekt spojuje přednosti běžné prodejny potravin a služeb čerpací stanice. „S konceptem propojení našich čerpacích stanic o potravinové pobočky máme zkušenosti již z Belgie a Polska, kde bylo rozšíření velmi kladně přijato,“ řekl Radim Špůrek, generální ředitel společnosti Lukoil Czech Republic. Prodejny, stejně jako čerpací stanice, budou otevřeny 24 hodin denně.
První dvě franchisové obchody budou otevřeny v Praze na Bohdalci a v Horních Počernicích. Pokud se projekt osvědčí a řidiči projeví zájem nakupovat, hodlají společnosti Žabku rozšířit i na další stanice. „Obchody Žabka svým malým formátem vyhovují prostorům, které jsou na čerpacích stanicích k dispozici. Nabídka zboží bude uzpůsobena tak, aby vyhovovala jak řidičům, tak dalším zákazníkům,“ uzavírá obchodní ředitel sítě Žabka Richard Svoboda.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!