Vzdělání je podstatné

Rozhodli jste vstoupit s franchisovým konceptem Speak Up na český trh. Čeho zde chcete dosáhnout?
Plánujeme rozšířit naši síť jazykových center do střední a východní Evropy. Mimo ČR jsme se rozhodli vstoupit i na Slovensko a do Rumunska. Provedli jste i v jiných státech hloubkou studii, zda náš koncept v nich může uspět. Studie nám ukázala, že na trzích ČR, Rumunska a Slovenska je velmi vysoký zájem o studii angličtiny.
Jaký je Váš názor na franchising a myslíte si, že tento model se může uplatnit v Česku a na Slovensku?
Myslím si, že franchisový model je způsob, kde získají oba partneři. Je to systém, kde můžete úspěšně vést svůj vlastní byznys se zavedenými nástroji, know-how a veškerou podporou, kterou franchisový systém nabízí. Proto jsme se rozhodli využít franchising i pro rozvoj na těchto trzích, můžeme partnerům přinést zavedený koncept, který funguje, a spojit jej se zkušenostmi lokálního franchisanta, který zná tuzemský trh. Jsme si jisti, že Speak Up bude v Česku a na Slovensku úspěšný.
Proč jste si vybrali zrovna obor vzdělávání?
Vzdělání je důležité pro každého, aby mohl snadno získávat znalosti a zkušenosti. Dle nás je to nejkrásnější obor, do kterého jsme mohli vstoupit. V dnešní době je také důležité, aby lidé uměli plynule hovořit cizím jazykem, zejména právě angličtinou. Klíčové komponenty pro nejen výuku jazyka je hlavně nadšení a obětavost. Češi a Slováci takoví jsou.
Kde byste rádi otevřeli Vaše první jazyková centra?
Nepreferujeme v počátku konkrétní lokality. Nicméně v první řadě se hodláme zaměřit na města, kde žije více než 100 tisíc obyvatel.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické