Vzdělání je podstatné

Rozhodli jste vstoupit s franchisovým konceptem Speak Up na český trh. Čeho zde chcete dosáhnout?
Plánujeme rozšířit naši síť jazykových center do střední a východní Evropy. Mimo ČR jsme se rozhodli vstoupit i na Slovensko a do Rumunska. Provedli jste i v jiných státech hloubkou studii, zda náš koncept v nich může uspět. Studie nám ukázala, že na trzích ČR, Rumunska a Slovenska je velmi vysoký zájem o studii angličtiny.
Jaký je Váš názor na franchising a myslíte si, že tento model se může uplatnit v Česku a na Slovensku?
Myslím si, že franchisový model je způsob, kde získají oba partneři. Je to systém, kde můžete úspěšně vést svůj vlastní byznys se zavedenými nástroji, know-how a veškerou podporou, kterou franchisový systém nabízí. Proto jsme se rozhodli využít franchising i pro rozvoj na těchto trzích, můžeme partnerům přinést zavedený koncept, který funguje, a spojit jej se zkušenostmi lokálního franchisanta, který zná tuzemský trh. Jsme si jisti, že Speak Up bude v Česku a na Slovensku úspěšný.
Proč jste si vybrali zrovna obor vzdělávání?
Vzdělání je důležité pro každého, aby mohl snadno získávat znalosti a zkušenosti. Dle nás je to nejkrásnější obor, do kterého jsme mohli vstoupit. V dnešní době je také důležité, aby lidé uměli plynule hovořit cizím jazykem, zejména právě angličtinou. Klíčové komponenty pro nejen výuku jazyka je hlavně nadšení a obětavost. Češi a Slováci takoví jsou.
Kde byste rádi otevřeli Vaše první jazyková centra?
Nepreferujeme v počátku konkrétní lokality. Nicméně v první řadě se hodláme zaměřit na města, kde žije více než 100 tisíc obyvatel.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické