Větší potenciál

Poznat vhodné partnery pro vaše další podnikání, a to ještě v klidu při snídani, se nestává každý den. Přesně takto fungují kluby franchisového konceptu Business for Breakfast, které jsou založeny na referenčním networkingu. V současné době v Česku působí 37 podnikatelských klubů, v kterých své partnery hledá přes 400 členů. Nově se firma chce více rozšiřovat v Praze.
V Praze už společnost Business for Breakfast svého franchisanta našla, ten zde otevřel už 8 podnikatelských klubů. „Potenciál pro Prahu je podle nás mnohem větší, proto jsme se rozhodli nalézt ještě alespoň 2 franchisanty, kteří by následně s naším franchisantem spolupracovali ve vzájemné synergii a otevřeli více klubů,“ říká Kamila Zárychtová, ředitelka BforB pro Českou republiku. Franchisanti by tak mohli v Praze vést až 20 klubů. Mimo hlavní město se firma poohlíží i do dalších regionů, například do Českých Budějovic.
Vedle toho společnost nově nabízí firmám nebo samostatným podnikatelům také pronájem systému BforB v rámci jejich marketingové strategie. „Takové kluby budou vedeny jako vlastní provozovny Business for Breakfast Česká republika a umožní subjektům mít svůj klub ve svém městě, aniž by musely zakoupit franchisovou licenci,“ popisuje výhody Kamila Zárychtová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.