Kosmetická změna

Česku chybí velká kosmetická síť, která by s sebou nesla nadstandardní služby. Trh je rozdroben na řadu malých kosmetických salonů. To si myslí Alexandre Duque Lourenço, majitel kosmetické značky BodyConcept, která hodlá znovu vstoupit na český trh. Poprvé vstoupila značka na trh v roce 2012, ale kvůli problémům s master-franchisantem musela od smlouvy společnost ustoupit.
V současné době firma BodyConcept hledá nového master-franchisanta, nicméně licenci nabízí i pro jednotlivé franchisanty. „Vyjednáváme se zájemci o master-franchisovou licenci, nicméně dveře mají otevřeny i zájemci, kteří si chtějí založit své vlastní studio na základě jednotlivé franchisové licence,“ komentuje strategii Alexandre Lourenço. Podnikatel, který by se rozhodl pořídit master-franchisovou licenci, si musí připravit 50 tisíc eur (1,4 milionu korun). Ti, co chtějí jednotlivou licenci, se musí rozhodnout, jaký styl studia chtějí otevřít.
Pokud by se franchisant rozhodl otevřít standardní BodyConcept, který obsahuje kosmetické i kadeřnické služby, měl by se připravit na investice do zařízení až 79 tisíc eur. Bez kadeřnictví vyjdou náklady o 27 tisíc eur levněji. Společnost neúčtuje franchisantům žádné franchisové měsíční poplatky. Společnost by ráda otevřela v blízké době alespoň 20 studií BodyConcept po celé České republice.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.