ORION otevřel 2 franchisy

Na začátku roku dokončil řetězec ORION – český obchod pro domácnost modernizaci svých prodejen, aby se mohl vrhnout na další rozvoj zejména pomocí franchisové spolupráce. Během krátké doby společnost otevřela už 2 franchisové prodejny. Celkově se tak v síti nachází 31 prodejen, které jsou provozovány na základě franchisové licence. A další budou přibývat.
První prodejna byla otevřena v dubnu v Děčíně a druhá v květnu v Jablůnkově. „Vyjednáme o dalších oblastech, konkrétně o Pardubicích, Příbrami, Zábřehu, Rakovníku,“ přibližuje plány franchisového rozvoje obchodní manažer firmy ORION Tomáš Maloch s tím, že společnost by ráda rozšířila svou prodejní síť o město Chomutov a Kyjov. Cílem je letos otevřít 21 prodejních jednotek. „Rádi bychom se zaměřili především na obchody provozované na základě franchisové licence,“ dodává Tomáš Maloch.
Vhodné místo pro provoz franchisového obchodu ORION by mělo mít rozlohu od 130 do 250 m2, ideální je kolem 150 m2. „Umístění jednotlivých franchisových jednotek řídí firma individuálně na základě vyhodnocení prodejní schopnosti dané lokality, vhodnosti umístění sortimentu domácích potřeb a konkurenčního prostředí,“ komentuje výběr míst Tomáš Maloch. V blízké době by se franchisových obchodů mohlo dočkat i Slovensko, kam by firma ORION také ráda franchising zavedla.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem