Chystáme novinky

Jak byste zhodnotil první měsíce roku 2014? Co se podařilo?
S prvním čtvrtletím 2014 jsme velice spokojeni. Nově jsme začali vyučovat rekvalifikační kurz účetnictví v Ústí nad Labem a také v Olomouci. Tím vzrostl celkový počet poboček na 22. Z finančního hlediska se nám podařilo udržet rekordní obrat z minulého roku. Například obrat za první 3 měsíce letošního roku je stejný jako obrat za celý rok 2009, a z toho máme velkou radost.
Jaké plány máte pro letošní rok? Chystáte nějaké novinky ať už pro franchisanty či klienty?
Novinek na letošní rok plánujeme celou řadu. Pro oblast kurzů účetnictví plánujeme otevřít novou pobočku v Hradci Králové, čímž pokryjeme naši působnost ve všech krajích. Pro franchisanty plánujeme pokračovat ve vylepšování informačního systému, díky kterému franchisanti stráví minimum čas administrativními úkony a mohou se tak věnovat rozvoji. Dále plánujme posílení marketingu, převážně na internetu a s tím souvisí také redesign webových stránek. Reagujeme na stále náročnější požadavky klientů, kteří chtějí prezenční výuku propojovat s e-learningem. To jim umožní procvičovat si novou látku a slovíčka doma na tabletu či mobilu. Abychom studenty neustále motivovali k dosažení vytýčených cílů, neustále pracujeme na rozšiřování e-learningových cvičení. Chceme, aby je naši klienti vnímali jako hru a projevit v nich přirozenou soutěživost, v budoucnu budou moci například porovnávat svoje výsledky s ostatními.
Jaký je zájem o franchisovou licenci? S jakými problémy se franchisanti potýkají?
V minulém roce jsme prodali franchisovou licenci na jazykové kurzy do Prahy. Rozjezd pražské pobočky nám zabral hodně úsilí. Pražští klienti mají jinou mentalitu a většinou projevují zájem o vyšší jazykové úrovně než v jiných městech. Zájem o franchisovou licenci hodnotím pozitivně. V tuto chvílí jednáme s několika zájemci. Našim cílem je stále větší a větší počet spokojených zákazníků, proto klademe také vyšší požadavky a nároky na nové franchisanty. Nyní se připravujeme na větší prodej franchisových licencí, a proto vytváříme instruktážní videa a zefektivňujeme procesy. Tento postup nám umožní přijmout více franchisantů, avšak zachovat nízký poplatek za franchisovou licenci, který je nyní pouze 30 000 Kč.
Jaký je zájem o výuku angličtiny a němčiny? Jaké kurzy jsou oblíbenější?
V poslední době vidíme čím dál větší trend zájmu o německý jazyk. V některých příhraničních oblastech sousedících s německy mluvícími zeměmi je dnes dokonce větší zájem o němčinu než o angličtinu. Přitom před pěti lety byl zájem o němčinu minimální.
Nabízíte také rekvalifikační kurzy. O které je nejvyšší zájem? Proč?
Největší zájem je tradičně o rekvalifikační kurz Účetnictví, protože každá firma si musí vést účetnictví a o účetní je stabilní zájem na trhu práce. Vysokou poptávku sledujeme také u kurzu Mzdového účetnictví. Tento fakt přisuzuji ekonomickému oživení, a tím většímu náboru zaměstnanců. Mzdové účetnictví nebývá vyučováno na školách, což se odráží v nižším počtu mzdových účetních, po kterých je poptávka. Máme také odezvu od absolventů, že Mzdové účetní mají ještě lepší uplatnění než klasické účetní.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické