Škola hrou

Děti se nejlépe učí cizí jazyky přirozeným způsobem, a to hrou a zapojením do každodenních činností. O tom, že to tak funguje, svědčí úspěch výukové metody The adventures of Hocus and Lotus, kterou u nás rozvíjí společnost Light Point pomocí franchisové spolupráce. Franchisový koncept se vyznačuje dinokroky Hocusem a Lotuskou, kteří pomocí svých dobrodružství učí děti až pěti jazykům.
Během letošního roku se podařilo společnosti Light Point rozšířit koncept do dalších měst „Letos se dinokrokové Hocus a Lotuska zabydleli díky franchisové spolupráci v Praze, Havlíčkově Brodě a Hustopečích,“ vyjmenovává úspěchy ředitelka firmy Veronika Ivakina. Hlavním cílem společnosti je vybudovat franchisové pobočky ve větších i menších městech. „V září pořádáme další školení pro lektory a věříme, že do konce roku rozšíříme koncept Hocus a Lotus do dalších měst,“ přibližuje Veronika Ivakina.
Pro děti nejen v učebnách
Jelikož je důležité podporovat výuku dětí i mimo učebnu, účastní se firma Light Point i dalších doprovodných akcí. „Je nezbytné se dětem věnovat nejen v rámci vyučovacích hodin, proto i jazyková škola Light Point se účastní programů, které jsou zaměřeny na děti a jejich volnočasové aktivity,“ dodává Veronika Ivakina s tím, že sama společnost pořádá besídky pro rodiče či příměstské tábory. Mimo to navštěvuje akce jako veletrh Pro Dítě, Bambriáda nebo Svět knihy.
Výhodou, kterou nabízí jazyková škola Light Point, je nabídka výuky v 5 světových jazycích, a to angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština. „Největší zájem mateřských a základních škol je samozřejmě o angličtinu. Poslední dobou projevují rodiče také zájem o francouzský a španělský jazyk,“ uzavírá Veronika Ivakina.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické