Chat s franchisorem

Rozvíjet byznys není jen o expanzi, ale také o zkvalitnění služeb už pro stávající síť. Na tyto kroky se zaměřila i společnost Oxalis, která prodává čaje a kávu. „Základem pro firmu pro tento rok bude posílení sítě zevnitř, zkvalitnění služeb pro franchisanty a zákazníky. Čeká nás mravenčí práce, ale je to nezbytné, aby naše maloobchodní síť fungovala,“ dodává manažerka maloobchodní sítě Oxalis Pavlína Křivánková.
A jelikož jde doba kupředu a vše se řeší více online, představila společnost Oxalis v květnu svým franchisovým partnerům novou službu, která přináší posun v komunikaci mezi franchisantem a samostatnou společností. Za podpory firmy App Vision spustila elektronickou provozní příručku, kterou franchisanti získají v podobě aplikace na mini iPadu. „Jednoduchým způsobem se franchisanti seznámí s provozním záležitostmi firmy Oxalis. Do aplikace je možné vkládat videa, fotografie či snadno ji aktualizovat. Odpadá tak časové náročné papírování,“ popisuje výhody Pavlína Křivánková.
V současné době společnost Oxalis provozuje 26 vlastních a 17 franchisových obchodů po celé republice. Expanzi zatím firma odložila a chce zaměřit především na vnitřní posílení sítě. Jen loni se podařilo otevřít 3 nové franchisové pobočky a 3 vlastní převést do rukou franchisantů. Nová aplikace by měla také pomoci pro lepší komunikaci mezi franchisanty a franchisorem.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!