Zákazníkům blíže

Prodej prostřednictvím internetu překonává každým rokem rekordy z důvodu jeho pohodlnosti, i přesto však lidé stále volí ve většině případů vyzvedávání zboží v kamenných prodejnách. Internetový obchod CZC.cz, který se soustředí na prodej elektroniky, zaznamenává osobní odběr v 77 % případů. Společnost využívá partnerské spolupráce v rozvoji poboček, aby zákazníci mohli pohodlně vyzvedávat své objednané zboží.
Pobočkovou síť CZC.cz v současnosti tvoří 13 vlastních a 48 partnerských poboček a spojení nákupu přes internet s osobním odběrem sklízí své ovoce. „Během letošních pěti měsíců nám vzrostly tržby o 50 % a otevřeli jsme 11 nových poboček,“ dodává Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. Firma chce proto nadále využívat partnerské spolupráce na rozšiřování své sítě. Ohledně tržeb by ráda překročila hranici 2 miliard korun za rok.
Mít slušnou pobočkovou síť může být dobrou konkurenční výhodou, protože lidé oceňují bezplatný odběr v kamenné prodejně, což potvrzují prodejci mající propojený internetový obchod se svými obchody. „Naše pobočky CZC.cz nejsou jen výdejním místem, ale zákazníci se mohou obrátit na naše prodejce také s žádostí o jakoukoliv radu či pomoc s vyřízením reklamace,“ doplňuje Kamil Demuth. Využití partnerského programu v rozvoji CZC.cz se firmě vyplácí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem