Rozvoji se daří

Český obchod pro domácnost. Tím se vyznačuje společnost ORION, která pro svou expanzi více využívá i franchisové spolupráce. Na konci července se otevřela pro veřejnost franchisová prodejna v krajském městě Pardubice. Rozvoji se nadmíru daří, od dubna ORION otevřel už 2 franchisové prodejny, v Děčíně a Jablunkově. V jednání je otevření pobočky ve Šternberku a Příbrami, které budou také v rukou franchisantů.
Zájem o franchisovou licenci ORION podporují především přívětivé náklady na otevření prodejny, které se pohybují kolem 1 milionu korun. Franchisant také dostane veškerou podporu spojenou s otevřením obchodu. Nicméně firma otevírá pobočky i na svou vlastní pěst. „Rozvoji, ať už formou franchisy, tak vlastních prodejen, se daří. Rádi bychom do konce roku otevřeli ještě vlastní obchod v Brně. V oblasti franchisy vyjednáváme o dalších oblastech,“ komentuje úspěchy manažer franchisového rozvoje ORION Tomáš Maloch. Český koncept rád uvítá další zájemce o franchisu ORION – český obchod pro domácnost.
Na nové obchody se může těšit také Slovensko, kde chce společnost ORION více posílit. I zde se zaměří na franchisanty, kteří by měli pomoci rozšířit síť obchodů pro domácnost. „Na Slovensku máme v současné době 4 provozovny. Chystáme se otevřít prodejnu v Galantě a do konce roku očekáváme, že bychom mohli zprovoznit ještě jednu pobočku,“ dodává Tomáš Maloch. Pro expanzi na Slovensko se firma rozhodla letošní rok.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem