Teta omládla

Drogistická síť Teta, která se může pochlubit jedním z největších počtů franchisových poboček, prochází i letos modernizací. Ta začala loňský rok a letos už se podařilo zmodernizovat 200 obchodů. První s remodelingem začala společnost p.k.Solvent, která drogerie Teta provozuje, u vlastních obchodů a letos se přidali franchisanti.
Autorem nového konceptu a realizátorem přestaveb je firma Moris design a přeměnit všech 774 obchodů do nového designu ještě nějaký čas potrvá. „První stovku hotových prodejen jsme slavili v únoru. Pokud bude tempo přestaveb zachováno, potrvá rebranding ještě více než dva roky. Vývoj konceptu trval více než šest měsíců, harmonogram přestaveb je nabitý, tempo svižné,“ říká Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design.
Nová moderní tvář se Tetě vyplácí, její tržby rostou. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%. Ženy, které chce nový koncept zaujmout především, se do prodejny rády vrací,“ doplňuje Radomír Klofáč. Změna jedné prodejny trvá dva až tři týdny podle náročnosti stavebních úprav. Montáž nového interiéru zabere 12 hodin.

PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem