Dinokrokové pro děti

Poptávka po jazykových kurzech pro nejmenší se stále zvyšuje. Potvrdit to může i společnost Light Point, která u nás drží master-franchisovou licenci vzdělávacího konceptu The adventures of Hocus and Lotus. Letos se tato metodika začala vyučovat v nově otevřených pobočkách v Praze-sever, Havlíčkově Brodě a Hustopečích. Připojily se tak k pobočce v Brně.
O franchisovou licenci zaznamenává firma Light Point stále větší zájem. „Do konce roku bychom chtěli zahájit kurzy angličtiny a italštiny v Praze 6, kde se zvyšuje poptávka po našich kurzech,“ dodává Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point. Koncept učení cizích jazyků pomocí dobrodružství dinokroků Hocuse a Lotusky využívají i lektoři v jiných školách. Každoročně dle Veroniky Ivakiny zaškolí firma ročně 5 lektorů, kteří se věnují výuce jazyků pro děti.
Prioritou pro společnost je především kvalitní výuka, a sama tudíž neustále inovuje metodiku výuky na základě daných trendů na trhu. „V současné době pracujeme na projektu, který by umožnil učit děti i mimo franchisové pobočky. Do výuky by se zapojili i rodiče,“ přibližuje novinky Veronika Ivakina s tím, že blíže zatím nechce plán specifikovat, dokud nebude vše připraveno.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické