Nováček mezi franchisami

Pro expanzi pomocí franchisingu se letos rozhodly nově opět další společnosti. Jednou z nich je i řetězec s elektronickým zbožím Euronics, který se rozhodl využít franchisový model z důvodu lepšího rozvoje a nižších nákladů. Během tří měsíců se podařilo zrekonstruovat 3 prodejny, které následně přešly na franchisový model. Jedná se o obchody ve Valašském Meziříčí, Litovli a Jablonci nad Nisou. V pořadí čtvrtý franchisový obchod plánuje společnost Euronics otevřít v Chebu.
O provozu dalších obchodů na základě franchisové spolupráce firma jedná se současnými partnery, kteří vedou pobočku Euronics, ale ne na základě franchisy. „Jednání vedeme primárně s těmi partnery, kteří provozují prodejny ve větších městech, případně menších, ale se spádovostí. Především pak máme zájem o prodejny v lokalitách, kde by Euronics v rámci svého celoplošného působení měl být. A prodejny s adekvátní prodejní plochou, jež umožní obchodovat všechny požadované segmenty zboží a služeb,“ vyjmenovává plány výkonná ředitelka Euronics Martina Fialová.
I příští rok se Euronics bude věnovat franchisovému modelu a analyzovat jeho úspěšnost. „Budeme pokračovat v jednání s našimi partnery, a to také na základě prvních výsledků analýz a praktických zkušeností. Franchisové prodejny budeme chtít realizovat v místech, kde je pro ně dostatečný potenciál,“ dodává strategii pro příští rok Martina Fialová. Řetězec plánuje v roce 2015 otevřít asi 5 franchisových obchodů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem