Potraviny v popředí

Franchisové koncepty z potravinové oblasti dobývaly loni trh franchisingu. Jedním z nich byla i Žabka, jejíž licenci drží společnost Tesco Franchise Store ČR. Během letošního roku firma otevřela pět dalších franchisových obchodů v Praze a Plzni a podařilo se jí navýšit tržby. V rozvoji franchisové sítě chce firma nadále pokračovat.
„V současné době se v síti Žabka nachází více než 100 obchodů v osmi krajích České republiky. I přes dlouhodobý cíl franchisového rozvoje, nechceme expandovat masivně. Dbáme především na udržování a posilování vztahů s našimi franchisovými partnery a jejich podporu,“ komentuje cíle Veronika Plašilová, Business Development Manager firmy Tesco Franchise Store ČR.
Společně s tím se snaží obchody Žabka vytvořit lokální příslušnost prodejny, k čemuž pomáhá i samotný franchisant, který zná prostředí nejlépe a dokáže tak přizpůsobit obchod potřebám a přáním zákazníků.
Aby byly Žabky blíže svým zákazníkům s nabídkou čerstvého sortimentu, uzavřela letos v květnu společnost Tesco Franchise Stores smlouvu o spolupráci s čerpacími stanicemi Lukoil. Pilotní prodejny na nich byly otevřeny v Praze 4 na Bohdalci a Praze 9 v Horních Počernicích. „Tato spolupráce se nám vyplácí. Zákazníci ocenili využití nákupu potravin během zastávky na tankování pohonných hmot,“ dodává Veronika Plašilová.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!