Potraviny v popředí

Franchisové koncepty z potravinové oblasti dobývaly loni trh franchisingu. Jedním z nich byla i Žabka, jejíž licenci drží společnost Tesco Franchise Store ČR. Během letošního roku firma otevřela pět dalších franchisových obchodů v Praze a Plzni a podařilo se jí navýšit tržby. V rozvoji franchisové sítě chce firma nadále pokračovat.
„V současné době se v síti Žabka nachází více než 100 obchodů v osmi krajích České republiky. I přes dlouhodobý cíl franchisového rozvoje, nechceme expandovat masivně. Dbáme především na udržování a posilování vztahů s našimi franchisovými partnery a jejich podporu,“ komentuje cíle Veronika Plašilová, Business Development Manager firmy Tesco Franchise Store ČR.
Společně s tím se snaží obchody Žabka vytvořit lokální příslušnost prodejny, k čemuž pomáhá i samotný franchisant, který zná prostředí nejlépe a dokáže tak přizpůsobit obchod potřebám a přáním zákazníků.
Aby byly Žabky blíže svým zákazníkům s nabídkou čerstvého sortimentu, uzavřela letos v květnu společnost Tesco Franchise Stores smlouvu o spolupráci s čerpacími stanicemi Lukoil. Pilotní prodejny na nich byly otevřeny v Praze 4 na Bohdalci a Praze 9 v Horních Počernicích. „Tato spolupráce se nám vyplácí. Zákazníci ocenili využití nákupu potravin během zastávky na tankování pohonných hmot,“ dodává Veronika Plašilová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!